MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

September 17, 2010

IRONIE sau DRAMĂ?

Filed under: Ideal,Poezie — Maria Barbu @ 10:41 pm

hilare, ferestrelele zilei

se feresc de mine. încă nu ştiu

unde o să-mi ascund teribila oboseală

a unei iubiri ratate.

şi nici bucuria grea

de-a fi scăpat de ea,

de a-l fi pierdut pe fostul prinţ

pe un drum furişat,

între inima mea şi palat.

mi-am întors privirea ca un puzzle

şi am şi zărit figura perfectă

pentru viitorul meu joc.

ne-am privit şi am cântărit viitorul

care pare să fie de aur bun,

aşa de bun că-ţi vine să-l muşti.

gata, mi-am lăsat iluziile în cuşti

şi mi-am eliberat visele.

mă aşez la pieptul noii iubiri

ca-ntr-o ramă.

10 Comments »

  1. “mă aşez la pieptul noii iubiri

    ca-ntr-o ramă”

    Ca într-o Rană…

    Comment by Mihnea Georgescu — September 17, 2010 @ 11:26 pm

  2. @Mihnea,

    da, am un vers intr-un alt poem asa, cu rana!

    Comment by Maria Barbu — September 18, 2010 @ 2:25 pm

  3. Ramă – Damă – Rană – Samă – Rasă – Vamă…

    Comment by Mihnea Georgescu — September 19, 2010 @ 10:00 pm

  4. dap!

    Comment by Maria Barbu — September 21, 2010 @ 2:38 am

  5. ondine!!

    Comment by peticila — September 21, 2010 @ 4:34 pm

  6. cum zicea saracu Eminescu

    Comment by peticila — September 21, 2010 @ 4:34 pm

  7. Buna ziua,

    As fi interesat de un link-exchange intre motruinfo.ro si blogul dvs. Daca sunteti interesat astept un email pe admin@motruinfo.ro

    Cu respect,
    Daniela

    (Dupa vizualizare as avea rugamintea ca acest comentariu sa fie sters)
    PS: Va rog includeti link-ul si titlul dorit pentru a va adauga.

    Comment by Daniela — September 22, 2010 @ 2:32 pm

  8. @Daniela,

    pot fi eventual interesata, forma feminina a acestui adjectiv fiind obligatorie in ceea ce ma priveste!

    Comment by Maria Barbu — September 22, 2010 @ 5:18 pm

  9. Te asteptam sa intri si tu in concursul nostru unde poti castiga premii in bani! VA MULTUMIM SI VA ASTEPTAM

    Comment by Concurs 50$ Bloguri — September 23, 2010 @ 10:44 am

  10. […] Mihai, Ivona Boitan, Jamilla, Joy, Lady A, Leo, Licuriciul orb, Link-Ping, Lisabeth, Madi, Manole, Maria Barbu, Matilda, Melami, Michaela, Mihaela Man, Mikael Eon, My […]

    Pingback by Răpciune | Ioan Usca — September 23, 2010 @ 11:42 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

