MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

July 5, 2017

DESPRE IUBIRE, VIAȚĂ ȘI MOARTE

Filed under: Ideal,Poezie — Maria Barbu @ 12:43 am

Intangibilă, respirația, ceasul lăuntric
măsurându-ne viața
și lăsându-ne să trecem într-o altă dimensiune.
Nu mai putem rupe petalele dulci,
nici fructele fără nume,
clipa se retrage în melcul adânc al memoriei,
descoperindu-ne candoarea dintâi
și vulnerabilitatea din urmă.
Uneori parc-am fi turmă
și sufletul colectiv fulgeră cerul,
alteori însă,
rămânem singuri și puri
la pragul înalt,
lângă inima plânsă.
Mi-e dor de brațul tău încolăcit pe coapsa mea udă,
mi-e frică de arcul ascuns
în natura crudă,
care ne sfâșie carnea,
ca un prădător.
Întoarce-te și cântă-mi cu coastele
și fă din nou acea minune care mă lumina.
În locul tău,
rămas stingher,
crește un arbore de piper
și-n el stă pasărea gândului,
gata de zbor.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

