MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

January 5, 2017

DIAVOLUL DIN NOI

Filed under: Ideal,Poezie — Maria Barbu @ 1:22 pm

Când te îmbraci în tristețe
te faci șarpe și te duci pe pustii,
chiar dacă nici nu ai vrea și poate
nici nu știi.
E diavolul care-a rămas în noi,
atunci când din unul singur
ne-am făcut doi
și-am început să ne rănim,
cu ghearele, cu dinții,
cu tot ce găsim,
dar cel mai rău cu acele cuvinte
pe care Dumnezeu ni le pusese-nainte
ca pe niște daruri supreme.
Dar noi le-am răstălmăcit, le-am despicat
și le-am ascuțit
și am ieșit din timpul etern
ca să intrăm în vreme,
în această zeamă mohorâtă
care ne face mintea amară
și carnea urâtă,
care ne hrănește tristețea și face să ne doară.
Așadar lacrima nu e deloc pură
când vine din tristețea care ne stă în gură ca un pietriș,
ca o vinovăție a unui păcat
făcut pe furiș.
Dezbracă-te de durere,
descheie-te de gând
și curăță-te de pământ,
iar ochii tăi lăuntrici vor picura iar
miere!

df84b8e75cbc009606750e3c3d8d7227

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

