MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

December 8, 2016

ETERNA SPERANȚĂ

Filed under: Ideal,Lumea de azi,Poezie — Maria Barbu @ 1:44 am

Atâția idoli lingușiți cad din tavanele puterii,
mai mulți ca frunzele,
mai ruginiți.
În spatele lor, condeierii tocmiți pentru ode
se bulucesc în cuvinte,
se holbează prelung la ideile câtorva răniți
de realitate.
Simt cum mă zgârie pe spate aripa mea de înger negru
și mă îndeamnă să ucid omizile adunate
pe cregile sângelui meu,
pe venele strămoșilor,
pe visele pruncilor ce vor veni.
Nici nu-i mai pot privi,
pe imenșii balauri ce fură lumina.
Ne-au spurcat rădăcina,
ne-au virusat,
ne-au trădat și ne-au îngropat în fântână,
mai rău ca pe Iosif proprii săi frați.
Nu mai au loc nici câinii în această lume a rușinii,
în această arenă a hienelor flămânde.
Eu tot mai aștept să răsară,
nici nu știu de unde,
o viță de vie puternică
și amară.


eclipsa_inelara_de_soare_53818200

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

