MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

November 30, 2016

LA MULȚI ANI, ROMÂNIA!

Filed under: Avem nevoie de curaj si demnitate,GOD BLESS ROMANIA — Maria Barbu @ 9:56 pm

M-am născut în subcarpații răsăriteni, vedeam munții în zare ușor albăstrui și mă simțeam atât de aproape de Dumnezeu! Când eram micuță, ieșeam în grădina din spatele casei splendide în care am crescut și mă uitam în zare și toată acea dantelărie de munți ușor încețoșați mi se părea cel mai minunat peisaj de pe pământ. Am primit energie de la pământul dulce al Moldovei, acea parte care se duce mai spre nord, mai spre isihaști, mai spre Neamț, acolo unde mergea bunicul meu, cu barba albă fluturându-i în vânt, ca să ducă cele de trebuință sihaștrilor din munți. Și toată România asta în formă de pește, cu destin cristic, mi-e atât de dragă încât mă doare inima și mi se strânge, așa cum mă durea sânul când plângea pruncuța mea nou-născută. Țara asta are nevoie de ființa mea așa cum eu am nevoie de pământul ei, de aerul și energia ei, de munții și de apele și de pădurile pe care acum le fură briganzii protejați de niște potentați iresponsabili și trădători. România e țara trupului și a sufletului meu, e matricea mea primordială, și, vorba lui Creangă, care a cam dispărut din manualele școlare pentru a fi înlocuit de farseurii zilei, “nu știu alții cum sunt, dar eu când mă gândesc la locul nașterii mele” mă simt ca în Rai. Pentru că România este Raiul pe pământ, este cu adevărat Țara Făgăduinței pe care noi nu știm să o prețuim, din păcate. Așa cum spunea un bătrân evreu, prieten de familie: “Moise nu a înțeles prea bine mesajul Domnului, căci nu în Transiordania trebuia să-i ducă pe iudei, ci în Transilvania”, pentru că acolo, ca și în toată Dacia de demult și România de azi “curge lapte și miere”. Dacă am ridica de pe noi blestemul veneticilor care ne mănâncă precum căpușele, am reuși să strălucim “ca soarele de pe cer”!
romania-steag

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

