MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

September 6, 2015

PSALM DE SEPTEMBRIE

Filed under: Ideal,Poezie,Sinele ascuns — Maria Barbu @ 8:19 pm

M-am străduit să te găsesc în rouă,
în nervii-întinşi până la pocnet,
în răzmeriţă,
-n casă nouă.
De fiecare dată-ai plâns şi ai fugit în nevăzut,
lăsându-mă să trăiesc strâns,
încinsă-n sarcini
şi căzută-n lut.

Tu, Doamne, mi-eşti ca un iubit,
care mă mângâie şi mă răsfaţă
şi-n fiece moment de viaţă,
mai sinuos,
mai complicat,
mă-ntorc în braţele-Ţi divine
ca să-mi găsesc drumul menit.
Ca un cameleon romantic încerc să prind culoarea Ta,
în solitudine Te cânt
şi-ncerc să zbor din piatra grea.

Te simt în formele subtile ale acestei lumi văzute,
Te port pe umeri de cămile,
Te văd în ape cum Te-ntinzi.
Ce taine îmi ascunzi şi care-mi sunt ştiute,
când mă îndrumi şi când mă prinzi?
Mereu te simt,
ca vântu-n jnepeni,
şi-mi dai curajul din oglinzi.

Sunt mare, iată, cât o zare,
ori cât un munte cu păduri,
căci Te iubesc,
şi nu mă satur să Te-ngân,
cu propriul gând,
cu proprii-mi nuri.

Lipită-n Tine, ca o nucă,
în jur este pământul gol
şi semenii care tot urcă
dar nu Te-ating când eşti idol.
Numai la mine vii Tu-n grai,
ca să mă bei
cu-n singur pai.


5

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

