MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

August 5, 2015

METAMORFOZĂ

Filed under: Ideal,Literatura,Poezie,Sinele ascuns — Maria Barbu @ 6:52 pm

Dacă aș fi știut că te vei metamorfoza
într-un leviathan,
cu un pântec genune și un suflet pitic,
te-aș fi hrănit cu muguri,
cu stele,
cu rouă
și poate c-aș fi potolit insațiabila ta foame
de mic infinit.
Dacă știam că tu vei da întreaga avere
pe-un bob de usturoi,
să-ți umple gura de iluzii,
te-aș fi lăsat să dai timpu-napoi,
să scapi de dureroasele confuzii
ale celui ce nu știe alege
între iubire și plăcere.
Schimbarea ta abruptă mi-a răsturnat universul,
m-a aruncat în păcat
și m-a alungat.
De pe buzele mele a alunecat versul acela dulce de miere,
carnea s-a umplut de durere,
sinele a explodat.
Dar, în mod miraculos,
am supraviețuit.
Cu lacrimi și cu spini m-am hrănit
și-adeseori cu mană.
În Dumnezeu m-acopeream
ca într-o rană
fără sfârșit.
Dacă aș fi știut că te vei transforma,
poate că nici nu te-aș mai fi găsit,
sau poate tocmai această teribilă metamorfoză,
a ta,
e karma mea.


zart14_by_fractamonium-d5tyse3

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.