MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

August 1, 2015

PSALM DE VARĂ

Filed under: Ideal,Poezie,Sinele ascuns — Maria Barbu @ 7:41 pm

Pe streșinile Tale, Doamne,
stau singură ca un cocor,
cu sufletul dosit sub aripi,
să nu mai fie călător.

Mă luminez sub mâna Ta
și mă răsfăț în unduiri feline.
Mi-e frică, Doamne, grea e lacrima
ce mă îneacă, chiar și când mi-e bine.

Din visul meu cel mai adânc,
mă scoți, ca pe un Iosif, din fântână
și-mi daruiești și gologanii toți,
și pietre-mi pui, de diamant, pe mână.

Mai trag de Tine și acum,
deși demult nu mai sunt o copilă,
mă sprijin pe umărul cu miros de tutun 
când lumea toată mi-e ostilă.

Aș vrea să fiu cais cu fructe coapte,
Tu să mănânci din mine rodul bun
și-apoi să vrei să-mi sufli peste pleoape
norul de fum din creierul nebun,
să iei de bună toată munca mea,
cu vorba, fapta, inima și gândul
și să-mi refaci zborul de aur
care-mi dă rostul meu
peste tot rândul.

Te-ndură, Doamne, fii duios și pur
și prinde-mă-n îmbrățișare,
fă-mă să fiu, să spun, să am contur
și înălțime dă-mi,
înspre iertare!

images

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

