MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

July 13, 2015

ÎNTRE FIINȚĂ ȘI NEFIINȚĂ

Filed under: Ideal,Poezie,Sinele ascuns — Maria Barbu @ 2:17 am

Durerea mea-i o floare carnivoră
peste trupul iubitului meu,
peste respirația șerpuitoare.
Castelul lăuntric mă doare
când se năruie-ncet
ca-ntr-o imagine în ralenti,
lăsându-mă ca spectator al unei tragedii
pe care inima nu poate s-o mai încapă.

Mă aplec spre pământ.
până la pumnul de apă,
stau în genunchi în necuvânt.

De dincolo de nor iubirea mea răsare.
Cu o mai aprigă ardoare,
cu o mai dulce
și mai rotundă credință.
Acum cred că-ntre ființă si neființă
viața e-o stare a gândului,
o trăire care ne soarbe
și ne redă-ntr-un fel subtil
acelei inocențe oarbe
pe care-o are un copil.

Lacrima mea are crengi de baobab
și întunecă soarele.
În gură simt silabele mumificate,
ca niște boabe de grâu bolnav.

Mi-e dor de iubire, de cântec, de caldul
plăpând.
nici nu-mi dau seama că plâng, doar mă rog
să fie lumină,
să fie soare
și gând.
Balustrada-fier-forjat-pentru-scara-elicoidala-3

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.