MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

March 28, 2015

EROTIC SPRING

Filed under: Ideal,Poezie — Maria Barbu @ 2:36 am

În tăcerea suspendată pe tavanele gurilor
se simte un tremur.
e lacrima roșie a sângelui,
este emoția venelor încolăcite pe caduceul dorinței.
Sunt frunze de-a valma prăbușite peste fereastră.
cât le-am așteptat,
cât de mult am invocat verdele suav
seva dulce!

Nu am vocația singurătății,
nu pot metaboliza golul de lângă sufletul meu,
nu știu să intonez litania departelui.
Pe mine mă animă ceva mai înalt decât cerul vizibil,
mă luminează un soare mult mai subtil,
mă frământă un gând mai torid.
Unii numesc asta iubire,
alții îi spun Dumnezeu.

Trupul așteaptă răsăritul
ca o floare.
Pe buze se evaporă șoaptele,
lăsând în urmă deșertul aprins.

Doar respirația aceasta precipitată
mai poate reface carcasa realității
ajunsă atât de aproape de propria-i implozie.

tumblr_ma9fa56Oh21rnzioro1_500

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

