MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

March 25, 2014

SPIRALA VIETII

Filed under: Ideal,Poezie — Maria Barbu @ 12:56 am

undeva, sub piramida noptii, sta trupul

strivit de propria greutate.

pe crucea cerului se-atarna stele,

gata sa-mi cada-n mana 

ca perele coapte.

ma simt ca un prunc la sanul cu lapte

al unei mame ce nu e a mea,

e destinul.

din mine una se ridica doi,  eu si tu

si preaplinul acestei iubiri sfaramate in miliarde

de diamante.

mana in mana trecem peste haul dintre secunde,

sangele din vene sta sa inunde istoria

si pe cei cativa dumnezei.

doar in vis ii mai vad pe ai mei, strabuni si parinti,

abandonati pe o planeta straina.

plang si cant.

simt toata piatra peste dinti

si numai urmasii

ma mai pot scoate la lumina.

e un mister inca neinteles in dansul acesta spiralat,

in felul in care

vietile noastre zboara-n roiuri,

spre o eterna gradina.

800px-Cyclone_Catarina_from_the_ISS_on_March_26_2004

1 Comment »

  1. Imi spuneai ca simti o diferenta in poeme. Si eu o simt. Nu mai e vorba de psalmi, nu mai e vorba de nimic erotic sau de dragoste, ci de tine.
    Cred ca iti redefinesti sinele interior, cu trecutul, prezentul si atat de intunecatul (aparent) viitor prin poeme… Poate ma insel, poate nu vad mesajele ascunse, dar cel putin mie asta imi transmite. Cred ca daca incepi sa aduci poemele pe planul asta atat de extrem de personal, vei gusta dintr-o altel de lumina mult mai curand decat ai crede. 😛

    Comment by Dana-Cristiana Agent — April 7, 2014 @ 4:46 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

