MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

May 6, 2013

ADEVARUL

Filed under: Ideal,Poetry — Maria Barbu @ 1:07 am

Dumnezeu a gresit facand aceasta lume

pe un pattern rotund,

fara nici o scapare dinaintea furtunii,

fara libertate si faracurajul de-a fi.

preferam izbucniri, tot asa cum prefer

sa accept o spirala de viata,

nu un cerc blestemat

ma uit dupa tine

si vad ca te-ai culcat pe patul de vise,

ca pe o punte de barca.

unde-ai vrea sa te duci, strainule drag?

fiecare prag al universului meu 

e patat de sangele divin.

fiecare clipa e slava si pacat deopotriva.

omenirea e in deriva

dar eu tot mai cred 

in nemurire si in infloriri viitoare.

nu ma mai saruta, ca ma doare!

nu ma mai privi cu ochii tai de lut,

de parca nu m-ai vazut niciodata!

gaseste-mi o poarta,

un copac si o piatra

de care sa ma leg

ca sa nu ma  ia vantul .

am nevoie de ceva mai mult decat sfericul univers.

invata-ma sa urc,

invata-ma sa gasesc din mers

adevarul. oricat de brutal.

oricat de frust, de larg ori de ingust.

frumos ori slut.

absolut!

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

