MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

January 27, 2013

DUMNEZEU IN GENUNCHI

Filed under: Uncategorized — Maria Barbu @ 1:01 am

pedalam in noapte, ca un caine dresat, 

incercand sa ajung la stelele promise,

voiam sa zbor ca-ntr-un descantec,

sa desfac in mine genele strabunilor mei din alte galaxii.

flutura lumina ca o esarfa a zeilor,

desprinsa de la gatul cantator

al acestei pasari al carei ou e universul insusI.

acum ma joc de-a mitologia, 

ma urc in propriul meu Olimp, 

pana cand simt in jurul fruntii nimbul intreg,

rotunjit cu maiestria unui olar.

tine de destin si de har ceea ce numai eu pot sa spun,

ceea ce numai eu pot sa scot

din fantana inimii mele nemuritoare.

mi-e frig si ma doare orice zi

si orice noapte,

dar soaptele mele se coaguleaza dupa un model exemplar,

ca o miere nevazuta.

din gura mea picura vorbe,

picura vieti si ingeri.

mai ales cand stai langa mine,

cuprinsi amandoi de acelasi fior al revelatiei.

Dumnezeu sta in genunchi 

si ne implora sa aprindem,

in fiecare din noi, cate un soare.

et-ipad-background

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

