MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

February 25, 2012

VORTEX

Filed under: Ideal,Poezie — Maria Barbu @ 12:35 am

ecranul memoriei mele e sensibil ca pielea,

reține atingeri și șoapte,

e mai delicat decât pleoapele minții,

mai sobru și mai adevărat.

dincolo de el e ceva mai fluid,

mai supus unor pervertiri fățișe sau ascunse,

mai nerăbdator să ajunga la surse

și să obțina repede plăcerea.

în inimă e doar durerea unei dileme

în care timpul și spațiul se rup

și se frâng in câteva scheme

pe care nu le poți oferi ca pe flori

și nici nu le poți mânca dacă ți-e foame.

realitatea pare că doarme

sau zace într-o comă profundă,

lăsându-se frământată de o mână vulgară,

desfigurată de vorba amară,

ori de gesturile imunde.

mă arunc în acest vortex virtual

ca în vârtejul unei secunde,

în care trandafirul sângelui meu

s-a desprins din carnal.

mă doare, mă-nghite,

mi-e lacrimă, mi-e apă.

existența mea e aici,

viața însă, îmi scapă.

8 Comments »

  1. Wow! Ce amestec super ciudat de emotii, de trairi si de fuga de propriile ciudatenii ale mintii. Mama, ce m-a ametit! Intr-adevar, e mai complex decat ultimele. Mai greu de descifrat si de inteles, mai putin fluid ori emotional. Dar are niste metafore geniale. Mai ai multe de descoperit se pare. 😀 Imi place!

    Comment by Dana — February 26, 2012 @ 6:22 pm

  2. Ma bucur foarte mult ca iti place.

    Comment by Maria Barbu — February 27, 2012 @ 2:20 am

  3. Felicitari pentru poiezie si ganduri de bine.

    BOMBA BOMBELOR : MELESCANU A CONDUS ECHIPA CARE LA
    UCIS PE MARIN CEAUSECU SI A FURAT CONTURILE DICTATORULUI.
    Ca urmare a denuntului meu pentru recuperarea banilor Ceausescu atentia
    anchetatorilor si-a indreptat atentia catre moartea ” prin sinucidere ” a fratelui
    acestuia. Fost sef al Agentiei Economice a Romaniei de la Viena, Marin Ceausescu a fost gasit fara suflare in ziua de 28 decembrie 1989. Marin era unul dintre demnitarii fostului regim care controlau spionajul tarii noastre in Europa de Vest. Data fiind relatia sa de rudenie cu dictatorul, dar si gratie pozitiei pe care a ocupat-o la Viena timp de 16 ani, informatiile pe care le detinea Marin Ceausescu referitoare la situatia presupuselor conturi secrete ale cuplului dictatorial s-ar fi putut dovedi cruciale.
    El era filat zi si noapre de agentura austriaca si olandeza responsabila pentru
    spionajul romanesc in cadrul NATO.
    IN ARHIVELE OLANDEZE SA GASIT ULTIMA CONVORBIRE TELEFONICA A LUI MARIN CEAUSESCU CU MINUTE INAINTE DE MOARTE. A FOST O CONVORBIRE INTRE EL SI THEODOR MELESCANU CARE FACEA PARTE DIN GRUPUL DE SPIONAJ DELA VIENA.
    Fotografii ale cadavrului si ca acesta nu prezenta semnele tipice ale unei morti prin spanzurare. Concluzia sa este fara echivoc: Marin Ceausescu nu s-a sinucis ci a fost ucis de membrii DEA din Viena.
    Pe 28 decembrie 1989, acesta a fost gasit fara suflare de catre Melescanu care a anuntat personalul ambasadei, dupa ce aparent s-ar fi spanzurat de o grinda. Cer oficial autoritatilor romane deshumarea cadavrului si punerea lui Thedor Melescanu directorul SIE sub ancheta.
    va urma pe
    http://devanewyork.blogspot.com/

    Comment by ROBERT HORVATH CINEAST NEW YORK — March 1, 2012 @ 2:34 am

  4. […] Pentru inspiraţia magică, […]

    Pingback by 1 Martie … « Gabriela Savitsky — March 1, 2012 @ 11:59 am

  5. MULTUMESC ASEMENEA, GABRIELA!

    Comment by Maria Barbu — March 1, 2012 @ 2:20 pm

  6. interesant, nu se lasa baietii astia!!!!

    Comment by Maria Barbu — March 1, 2012 @ 2:21 pm

  7. Este frumoasa si poezia.Politica e cea mai urata.

    Comment by balbeck — March 3, 2012 @ 8:29 pm

  8. NU POLITICA ESTE URATA CI ACEASTA POLITICA JEGOASA SI CRIMINALA CARE SE FACE ACUM IN rOMANIA, ADICA DE vreo 7 ANI INCOACE! gata, ajunge!

    Comment by Maria Barbu — March 4, 2012 @ 8:18 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

