MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

January 28, 2012

Black hole

Filed under: Ideal,Poezie — Maria Barbu @ 11:50 pm

tâlhărită în noapte, măsluită în zi,

 inima-și plânge neștiutele fapte.

 într-un iad de s-ar găsi clipa mea

 și tot ar face lumină.

 geana mea, genele mele,

 supraumane, paralele.

 în țărâna de-aici mă tai în metale,

 în soiuri rare și periculoase,

 în colți și în oase,

 în gura meschină a călăului meu,

 în zarea făpturii mărunte

  a celui mai crud eunuc.

 sâmburelele cânteculului meu e peren

 și nu se se îndoaie sub cuțitul caduc.

 limba mea e văpaie,

 spațiul și timpul se rup,

 sufletul sapă în trup

 și iese în cer.

 voi veni din nou să vă cer lacrima,

 va voi face mai puri și mai luminoși.

 numai demni să fiți

 și să nu muriți ca păduchii.

 cizma urii nu va învinge,

 pruncul din vis nu va mai plânge

 după sânul promis.

 dezrobiți-vă, luați-vă zborul.

 pe muntele meu,

 vulturul  și-a frânt piciorul

 și mă imploră supus.

 ridicați-va, toți, cât mai sus,

 ticăloșii nevrednici

 nu-și prevăd viitorul.

 

 

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

