MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

October 18, 2011

Taină și Durere

Filed under: Ideal,Poezie — Maria Barbu @ 9:51 pm

goană intensă, dumnezeire densă

și strălucire peste inimi.

cam asta văd eu în lume,

cam așa ceva mi se arată,

de parcă Domnul ar vrea să se felieze

și să mă lase să salivez,

pentru ca mai apoi să le spun tuturor

despre gustul divin,

despre miraculoasele seve care mă miruiesc.

salcia iubirii îmi apasă apa,

îmi strivește pieptul și mă lasă cu greu să respir.

dacă n-ar fi Dumnezeu printre ramuri,

nici n-aș putea să exist,

nici n-aș putea să spun nimic.

numai în virtual mă mai simt așa de ușoară,

ca-n brațele tale, ca-n sfinția Lui.

dar să nu mă spui,

pentru că mă doare

această Binecuvântare.

3 Comments »

  1. […] de 1 Noiembrie: Maria Barbu, Cella, Gabriela Savitsky, Ioan Usca. Like this:LikeBe the first to like this post. This entry was […]

    Pingback by O nălucă | Foaie pentru minte — November 1, 2011 @ 5:03 pm

  2. Cum sa doara sa fii capabil sa vezi Adevarul? Doare mai degraba sa fii incapabil sa-l spui mai departe, intr-o forma in care sa fie ascultat si inteles.
    Mi-a placut o super placere faptul ca ai pus poza asta! …Si intr-adevar, mai nou, micile placeri oferite de virtual sunt o minune care ne mai lasa sa ne relaxam un pic… Ma intreb totusi cate mii de sisteme complexe sunt gandite de tine, Maria, secunda de secunda, daca din ele ies asa niste poeme! Fara gluma… sunt asa de incantata!

    Dana

    Comment by indigowindow — December 6, 2011 @ 8:54 pm

  3. Da, uneori adevarul spus doare mai mult decat adevarul auzit. E un paradox, dar ca orice paradox, determina trairi intense.

    Comment by Maria Barbu — December 6, 2011 @ 9:26 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

