MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

August 17, 2011

ZEU SI OM – note de lectura!

Filed under: Cultura — Maria Barbu @ 10:28 am

Am citit cu foarte mare atentie cartile lui Zecharia Sitchin si, coroborand informatiile/teoriile lui cu alte informatii, am ajuns la urmatoarele concluzii:

– planeta Pamant a fost, din cele mai vechi timpuri, vizitata/folosita/colonizata de indivizi de pe planete mai civilizate [Nibiru in cele mai multe cazuri sau Sirius, vezi Egiptul si dogonii], indivizi pe care toate mitologiile lumii ii proclama Zei, pentru ca aveau statura mare, puteri neobisnuite si o inalta tehnologie;

– HOMO SAPIENS a aparut prin inginerie genetica si a fost facut sa semene cu acei indivizi , dandu-i-se si chipul dar si numele lor, adica OM, cuvant sacru, Isus considerandu-se Fiul Omului, asa cum si era, caci era facut prin inseminare artificiala, silaba sacra a hindusilor este aum=Om, muntele Omul este un altar gigantic, cu chipul Zeului, adica al unui extraterestru;

– religiile lumii nu au facut si nu fac decat sa mentina pamantenii intr-o stare de imbecilizare si de sclavie mentala, sorry for it, dar credinta e cu totul altceva decat vrea ori isi permite Biserica sa arate;

– aceste secrete au fost depozitate in initierea regilor-preoti la inceput, a regilor-lideri mai tarziu si a masonilor acum.

4 Comments »

  1. Genial!

    Comment by Mihnea Georgescu — August 19, 2011 @ 12:16 am

  2. Zecharia Sitchin este Azer, de unde a ajuns Corabia lui Noe… 😉

    Comment by Mihnea Georgescu — August 19, 2011 @ 8:20 pm

  3. Interesantă carte, deştept autor.
    Eu am aflat toate acestea în adolescenţă, într-un vis pe care-l pot vizita oricând.
    Uite, le-ai citit şi tu.
    Lăsând teoria aceasta – perfect plauzibilă – la o parte, Dumnezeu chiar există şi este liantul de iubire şi lumină al universului. Iar Iisus nu a fost conceput într-o eprubetă, s-a născut din Cuvânt. Dacă noi am reuşi să învestim cuvintele cu forţa lor originară, am rosti şi s-ar face. Din păcate, am deturnat, demitizat şi banalizat toate cuvintele.

    Comment by Gabriela Savitsky — September 4, 2011 @ 7:07 pm

  4. Multumesc mult. Imi pun mereu aceeasi intrebare: “ce-ar fi lumea fara Dumnezeu si pamantul fara soare”

    Comment by iancu violeta — December 17, 2012 @ 8:41 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

