MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

March 15, 2011

TRISTEȚE DE APOCALIPS

Filed under: Ideal,Poezie — Maria Barbu @ 5:06 pm

stăpânii lumii se hrănesc cu sânge,

nasc zei demonici

și se cred nemuritori,

stăpânii lumii sunt  niște hoituri

bune de dat la ciori.

în această semi-lumină ne facem jocul iubirii,

în  această tristețe încercăm să trăim.

îmi doresc să îi sfâsii pe seniorii întunericului,

aș vrea să le văd inimile negre sparte în bucăți.

știu că va veni o dimineață a eliberării,

știu sigur că ne vom privi însoriți,

că ne vom iubi într-un fel planetar,

sau poate într-un fel și mai rar,

ne vom simți pleoapele minții deschise

și ochiul pineal înflorit.

îmi doresc sa trăim enorm,

deși sunt mulți care-și doresc să fi murit.

3 Comments »

  1. buna maria!

    de mult n-am mai trecut pe aici… imi pare rau pentru absenta. pur si simplu, facebook mi-a luat mintile, blogurile nu mai sunt pasiunea mea, am uitat pana si de cele care imi sunt dragi etern, precum asta. 🙂

    cred ca mai trebuie sa pui un “A” la sfarsit, la titlu.

    poemul asta e atat de trist si totusi plin de speranta si optimism. chiar cred si eu ca multi si-ar dori ca poporul roman sa fi murit, caci la cum merg lucrurile poemul asta ar trebui sa fie pus primul intr-o lista mare cu dedicatii catre noua natiune oarba. of, ce pacat. suna atat de frumos “iubirea planetara si iubirea intr-un fel si mai rar” oh, dar ce frumos. incep sa ma doara unele cuvinte, cand vad mai ales ca putini mai au curajul sa formuleze pana si un comentariu.

    pupici draga mea. *hugs* si multa inspiratie in spatiul asta atat de terifiant!

    Comment by Dana — May 1, 2011 @ 2:39 am

  2. Dana draga,

    stiu cum e cu facebook-ul si mintile pierdute, luate si fascinate!

    Comment by Maria Barbu — May 1, 2011 @ 3:38 pm

  3. Mi-a placut sa te citesc Maria. La revedere!

    Comment by Stoian Teodor — May 27, 2011 @ 10:22 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

