MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

March 9, 2011

VÂNT NEBUN DE PRIMĂVARĂ

Filed under: Ideal,Literatura,Poezie — Maria Barbu @ 4:21 am

e aproape incuiată nuca zilei,
e întuneric și frig,
aproape ca în virtual.
numai că acolo mai găsești pe cineva gata să te asculte,
în timp ce în lumea reală
trăim banal și dual.
pe de o parte sobri și cu masca pe figură,
pe dinăuntru
demența face ravagii.
cele mai simple cuvinte ne dezvăluie
aventura existenței noastre,
acea parte ascunsă a inimii, unde e mai sinistru
decât pe lună.
eu îți arăt ție fața mea cea bună,
tu îmi arăți pieptul cel mai larg și mai generos.
am obosit de parcă am fi mers
pe jos
spre propria noastră viață,
cu măștile scoase de pe față,
cu sângele fluturând.

simt cum înmugurește în mine un gând ucigaș.
lasă-mă să-ți fiu petală!
mă lași?


2 Comments »

  1. Da, este ariciul facut ghem, ce nu mai vrea sa stie, ca poate fi-nselat de vulpea visinie si desfacut de-a-lungul si devorat de-a-ntregul, de dintii nemilosi ce definesc calvarul unei morti nedrepte, timpurie si fara rost, cand puteam fi ce-am fost …odata, de demult…

    Comment by klauswebb — March 10, 2011 @ 1:21 am

  2. ce frumos spus!

    Comment by Maria Barbu — March 11, 2011 @ 3:17 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

