MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

November 14, 2010

Fete, femei, fiice, iubite, soții, mame

Filed under: Lumea de azi — Maria Barbu @ 11:51 pm

Mă gândesc mereu în ultima vreme la ce se întâmplă cu toate fetele și femeile din România de azi și mi se face aproape frică. Mă uit la fetele de pe stradă și din magazine, la cele care merg la școală sau la facultate și mă infior de frumusețea și perfecțiunea ființei lor, de frumusețea făpturii fizice, de fragilitatea sufletului și nu pot să nu deplâng lipsa de viitor a acestor minuni umane. Ce se va întâmpla cu ele mâine? Vor termina școala sau facultatea și nu vor găsi de lucru sau vor avea niște servicii atât de prost plătite încât vor fi mereu frurioase și triste, îngrijorate și nefericite. Unde se va fi dus atunci minunea ființei lor de acum? Deși chiar și acum se uită inca neștiutoare la părinții lor care sunt din ce in ce mai frustrați și mai triști, mai săraci și mai împovărați.

Fiicele, iubitele, soțiile, mamele de azi au o viață teribil de greu de îndurat. În loc să fie izvoare de bucurie permanentă, de iubire și de dăruire, în sufletul lor își face loc teama, la fiecare cu atât mai mult cu cât responsabilitatea e mai mare. Cunosc pe cineva care vrea să-și deschidă un cabinet de asistență psihologică nu pentru a câștiga cine știe ce bani, ci mai mult pentru a le ajuta pe aceste ființe al caror miracol sufletesc se stinge treptat, așa cum se stinge lumina unei flăcări care nu mai are substanță de ars. Unde este Statul care trebuie să susțină aceste minunate ființe feminine, de a căror viață fericită depinde însăși fericirea națiunii? Statul a murit sau a intrat în colaps, nu se știe prea bine, în orice caz nu este în nici un  fel dispus să acorde asistență serioasă fiicelor, soțiilor și mamelor acestei țări, pentru că nu îi pasă de soarta lor, pentru că potentații zilei de azi își îmbuibă hidoasele burdihane cu banii tuturor cetățenilor acestei țări, furându-le avutul și înșelându-le constant aăteptarile.

Știu că e foarte greu, dar voi, bărbații națiunii, ar trebui să aveți grijă de minunile feminine din familiile voastre, pentru că ele sunt purtătoarele de har și deschizătoarele de viitor, pentru că de ele depinde supraviețuirea adevărată a acestui neam. Binecuvântate fie ele, acum și întotdeauna!

8 Comments »

  1. Statul,barbatii natiunii??Statul asteapta investitori straini[ca si cand eu am o casa la tara si daca vreau sa mi cresc gaini si porc,astept sa vina vecinii sa mi faca cotetele,sa mi faca vecinii bolta de vie,tot ei sa mi sape o fosa septica si tot ei vecinii sa mi cumpere porcul si sa mi sape gradina,eu pot contribui numai cu un caine de paza si ala lesinat si chior:)))]Barbati?E o specie pe cale de disparitie.Barbat il avem din latinescul ,barbatus,dexu’ zice ca e om in toata firea, harnic,muncitor ,voinic,inzestrat cu fortza fizica si curaj,poate e si posesor de barba.Barbat de stat,persoană marcantă, aflată într-un post de conducere important. Astia sunt barbati??Astia de apar la televizor,astia de flecaresc,guitza ,se stramba in fiecare seara de pe sticla televizorului la noi??Boc e barbat?/Ponta e barbat??Crin Antonescu e barbat??O scurta perioada de timp l am banuit pe Basescu ca ar fi barbat,m am inselat groaznic,nu e decat o naparca taratoare si nefolositoare neamului romanesc.Ce viitor au fiicele noastre,sotiile noastre,copiii nostri ,cu astia??Un viitor sumbru,cernit[ar zice unu’ iubitor de limba rusa ,ca ILiescu,alta javra de om]Copiii de 14-15-16 ani pica pe strada in convulsii dupa ce au consumat etnobotanice,tinerele impinse de lipsuri,se prostitueaza,batranii se calca in picioare la ajutoare,adultii fug din tara in cautarea unui loc de munca,tara se infunda in datorii, banii de la FMI nu se regasesc niciunde,taranii saracesc,cresc taxele si birurile[ca biruri sunt]nu avem sosele,nu construim nimic,asteptam investitorii straini.Poate ca nu or sa vina sau poate ca or sa vina!!Sa i mai asteptam???

    Comment by lupul — November 16, 2010 @ 11:35 am

  2. Trist.Tristete multa, mai ales acolo unde educatia primita nu lasa loc la compromisuri, asa cum se vede, se stie ca se practica la oferta unui loc de munca.Si, Maria, barbatii sint in aceeasi situatie, ba chiar un pic mai grea, fiindca ei nu au mereu de partea lor frumusetea, gingasia, surisul.
    Societatea de azi pune virf atunci cind este vorba de invatamint, decazut mult sub nivelul celui din vremea noastra,
    Semnalul tau sa fie urmat de bune intentii si din partea celor care tin in mina educatia, a profesorilor, a oamenilor din cultura, din mediul stiintific.
    Firave, copilele frumoase, daruite de Dumnezeu, pot ajunge in mizeria facuta de altii, slujitori de satana.
    Si eu ma gindesc la viitorul micilor si micutelor ce aum pasesc pe portile scolilor.
    Noapte buna !

    Comment by pastel — November 16, 2010 @ 11:42 pm

  3. Cabinet de Psihologie? Poate în America, sau de psihanaliză, mai bine… Neamul ăsta nu are Cultul Sufletului…

    După ce voi lua eu Puterea, voi avea grijă de “acele minunate fiinţe feminine” pe care le evoci, ca un veritabil Tată al Naţiunii… Şi nu mă refer la tripleta K K K a Fuhrerului – Kinder, Kuche, Kirche… 😉

    Comment by Mihnea Georgescu — November 18, 2010 @ 5:45 am

  4. @Mihnea,

    teribil, e teribil ce spui…

    Comment by Maria Barbu — November 18, 2010 @ 11:51 pm

  5. Fuhreru’,mare om ,dom’le,avea viziuni!!In afara de viziuni,saracu ,nu mai avea nimik.Era si ala un BOCiu de om.Si fuhreru’ aasta mic de Boc ,are viziuni.Oameni care viseaza cu ochii deschisi,cu somnul incomplet. Si ala si asta se cred un fel de Alexandru Machedon,altoiti cu Cezar si Napoleon,din stirpea marilor reformatori,marilor demiurgi,intemeitori de neam si oranduire noua.Doi megalomani cu viziuni diferite,celui german ai placea tot ce era mare,imens,autostrazi imense,tancuri masive,costructii mamut,tunuri gigantice,astuia de la noi ai place tot ce e mic si smochinit[smochinire, proces de uscare, de strangere, de reducere a dimensiunilor],taie tot,amputeaza tot, Boc the Ripper.Neamtu’Hitler a intarit armata,politia,serviciile secrete,puterea judecatoreasca,Boc romanul le slabeste,le pulverizeaza si le dilueaza.Ala ,vrea Germania Mare,asta al nostru,vrea Romania Mica,ala vrea sa cucereasca Lumea,asta fuge si se ascunde de toata Lumea.Ala vrea sa inmulteasca neamu’german,asta vrea sa reduca neamul romanesc.Asa e sortit neamului romanesc,nici macar un dictator de anvergura sa nu aiba.Il avem pe dictatorul Boc,poreclit in unele medii nu prea culte,CACAREZUL DE OAIE TURBAT.Marele Machedon,a murit de boala,Cezar asasinat,Napoleon otravit,Adolf s a sinucis,oare cum va dispare sinistrul Boc??

    Comment by lupul — November 20, 2010 @ 10:33 am

  6. http://gabrieladsavitsky.wordpress.com/
    Gabriela este in spital. La Timisoara.
    Vezi pe blog. Voi va cunoasteti.
    Noapte buna!

    Comment by pastel — November 23, 2010 @ 10:29 pm

  7. M-am întors acasă. Sunt bine. Doctorii şi-au făcut treaba. Mai rămâne să-mi impun să fiu sănătoasă. Cele bune, Maria. Lumea e binară. Eu n-o pot concepe decât în armonie.

    Comment by Gabriela Savitsky — November 29, 2010 @ 9:26 pm

  8. @Gabriela draga-draga,

    bine ai revenit si cum tu esti o maestra a revenirilor sunt sigura ca nimic nu te poate invinge! Mulua sanatate iti doresc si puterea de a discerne frumosul chiar si atunci cand e acoperit cu tone de cenusa, nici nu stiu daca e o putere sau un har, dar stiu sigur ca acest har il ai din plin!

    Comment by Maria Barbu — November 30, 2010 @ 3:08 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

