MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

August 21, 2010

Despărţirea de noi

Filed under: Ideal,Poezie — Maria Barbu @ 12:58 am

o durere toridă gustă inima de metal

a blestematei metropole,

în care iadul face pui în fiecare zi.

nici noi n-am mai rezistat,

n-am mai fost în stare

să culegem roua

acelor cuvinte şoptite direct în borta

sufletului.

n-am mai putut sau nu am mai vrut

să ne aruncăm mereu

de pe acoperişurile fierbinţi

chiar în lava unei pasiuni morbide,

ca o boală care topeşte organele

şi te lasă plin de apă,

de propria ta sevă

cu miros de tuberoze.

ne-am despărţit, precum siamezii,

cu creierele unite

şi cu trupurile funcţionând într-unul.

eu nu-mi găsesc ochii,

tu nu-ţi găseşti gura,

sau inima, ficatul, aorta poate

şi ne mirăm cam ce ar putea fi acest ceva

ce ne desparte absurd,

când nu e nici zi

şi nici

noapte.

7 Comments »

  1. O şansă de salvare ne-o oferă munţii cu ozonul pădurilor de brazi, cu izvoare la care se adapă ciutele…

    Comment by Nicu — August 23, 2010 @ 9:05 am

  2. […] Vania, Maria, […]

    Pingback by Codrul colindându-l « Foaie pentru minte — August 23, 2010 @ 10:44 am

  3. @Nicu,

    ai dreptate, acolo este Edenul adevarat si e atat de simplu sa ne intoarcem in el!

    Comment by Maria Barbu — August 23, 2010 @ 8:30 pm

  4. Imi plac poeziile.In special asta : https://poetamariabarbu.wordpress.com/2010/03/30/oftat-de-primavara/

    Comment by Angela — August 26, 2010 @ 4:43 pm

  5. @Angela,

    ma bucur in primul rand ca ai venit pe blogul meu si bineinteles si pentru ca iti plac poemele mele. Te astept oricand, cu drag.

    Comment by Maria Barbu — August 27, 2010 @ 12:09 am

  6. Metropola este memoria istoriei şi groparul sufletului.

    Comment by Bibliotecaru — August 28, 2010 @ 11:35 pm

  7. @Bibliotecaru,

    e f adevarat!

    Comment by Maria Barbu — August 29, 2010 @ 1:51 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

