MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

March 10, 2010

PRELUAREA SENATULUI=INSTALAREA DICTATURII

Filed under: Avem nevoie de curaj si demnitate — Maria Barbu @ 9:21 pm

De ce vrea PDL să îl dea jos pe Geoană? Păi e foarte simplu: vor să aibă controlul poziţiei nr.2 din România, ca nu cumva, dacă Doamne fereşte, Marinarul cade în apă, să îi ţină locul vreun lider de altă culoare politică! Nu aţi înţeles că BĂSESCU-STALIN nu mai vrea să existe NIMENI în vreo funcţie importantă în afară de camarila personală? Încă nu aţi priceput că DICTATURA ESTE DEJA ACTIVĂ ÎN ROMÂNIA?

Ce naiba vreţi să se mai întâmple ca să pricepeţi? Eu am scris despre neo-bolşevismul pedelisto-băsescist cu mult înainte de a se trezi cei din Uniunea Europeană că “vai! e pericol să reapară neo-stalinismul bolşevic”! Păi bine, fraţilor, de ce nu veniţi aici, în România, să luaţi lecţii de perfecţionare în (h)arta stalinisto-bolşevică?

Eeei, dar ce-mi pasă mie de ce se întâmplă ? Ar trebui să-mi văd de paradisul meu poetic şi să vă las să cădeţi seceraţi de preaiubitul vostru conducător şi de  camarila sa! Aşadar, pe curând, în REPUBLICA SOVIETICĂ ROMÂNIA!

11 Comments »

  1. Este vorba de o dictatura neofascista pe care vrea sa o instaureze cu partidul sau de neonazisti Basescu,geniala postarea,o seara minunata !

    Comment by octavpelin — March 11, 2010 @ 12:50 am

  2. Eu am inteles si mie imi pasa.

    Comment by theodora0303 — March 11, 2010 @ 5:10 pm

  3. Corespondeta speciala :
    BASESCU S-A INTALNIT CU IMPARATUL JAPONIEI AKIHITO SI IN CURAND SE VA INTALNI CU CEAUSESCU !
    – Vizita se bucura de insuccesul asteptat –
    PRINCIPALELE ZIARE JAPONEZE AU PRELUAT PE PRIMA PAGINA CELEBRA POZA A PRESEDINTELUI ROMAN LOVIND UN COPIL. STATIA DE TV NHK AU TRANMIS IMAGINI DESPRE GREVA FOAMEI DECLARATA DE CINEASTII ROBERT & KIYOKO HORVAH ,STIRE A FOST PRELUATA DE MAJORITATEA STATIILOR TV DIN JAPONIA. . GREVA FOAMEI SE DESFASOARA IN PARCUL DIN FATA PALATULUI IMPERIAL. CU OCAZIA CONFERINTEI DE PRESA- SOTIA MEA A PREDAT UN PLIC AMBASADORULUI ROMAN DE LA TOKYO . IATA CONTINUTUL MESAJULUI CATRE PRESEDINTE.

      DOMNULE PRESEDINTE TRAIAN BASESCU
     VA DAU O VESTE PROASTA- AGENTURA SECURITATII  ROMANE  DIN JAPONIA SA PRABUSIT !
    ( O SEARA SPECIFICA ROMANEASCA LA RESTAURANTUL SECURITATII NUMIT ” DARIE”  DIN TOKIO. -UN MICROFON SUB MASA ! ) DESCHIDETI http://devanewyork.blogspot.com

    Comment by rhorvath — March 12, 2010 @ 6:06 am

  4. DNA = Directia de Neutralizare a Adversarilor (politici)

    Comment by theodora0303 — March 12, 2010 @ 10:59 am

  5. @Octav,

    nu este neofascista, ci neobolsevica, dar avand si tenta fascistoida, cum ar spune Cr.Tudor-Popescu!

    Comment by Maria Barbu — March 12, 2010 @ 11:02 am

  6. @Theodora,

    iti dai seama ca si mie imi pasa, am spus asa, ca figura de stil!

    Comment by Maria Barbu — March 12, 2010 @ 11:03 am

  7. @Dle Horvath,

    mie imi este clar ca stalinismul are ca varf de lance pe tovarasul nkvdist cu figura de tatar, dar nu inteleg ce e cu ceausescu un acest context!

    Comment by Maria Barbu — March 12, 2010 @ 11:05 am

  8. @Theodora,

    supeeeer!

    Comment by Maria Barbu — March 12, 2010 @ 11:05 am

  9. TRAIAN BASESCU UN ACTOR PENTRU ETERNITATE

    Pe blogul mogulului Voiculescu subiectul este filmul si teatrul romanesc. Din fascinatie pentru Presedinte si extrem de apropiat de dansul la propriu cat si la figurat, fiind in greva foamei la Tokio am postat un comentariu.
    TRAIAN BASESCU UN ACTOR DE GENIU
    Avem in Presedintele nostru un mare actor de compozitie. Imaginati un un betivan de factura extrem de modesta provenind din lumea interlopa a portului,
    cu o educatie rudimentara care nu a citit in viata lui nici o carte ( cu exceptia codului penal ), jucand rolul de sef de stat in” fata alesului lui dumnezeu” imparatul Japoniei. Astept cu infrigurare rolul “BALCONULUI “, care este intradevar rolul vietii sale ,o superproductie romana -americana cu o figuratie de sute de mii oameni si cu un helicopter pe acoperis. Sunt convins ca scena finala a intalnirii cu Ceausescu va fi proiectata cu deosebit succes in jurul lumii. Astern aceste randuri in dubla calitate……de cineast si patriot.

    Robert Horvath DEVA Tokio
    http://www.devagallery.com/
    http://devanewyork.blogspot.com/

    Comment by rhorvath — March 13, 2010 @ 7:47 pm

  10. Doamna draga,este al nostru atat cat este si al domniei voastre dar mai ales al celor peste 5 milioane de grobieni indobitociti.Regretul meu consta in faptul ca nu intrezaresc inca,un port drapel,toti cei care ar putea sa semene increderea sunt angrenati in batalii epuizante si intens mediatizate care,inprosca vartos cu noroi si care ,nici atunci cand se dovedeste reaua vointa si chiar reaua credinta,nu primesc cuvenita reparatie.Si de ce?

    Pentru ca ,au fost legitimati si au contaminat societatea de o boala mai grozava decat orice calamitate,PROSTIA.

    spedy/14/03/2010

    Comment by spedy — March 14, 2010 @ 7:56 pm

  11. @spedy,

    totul e facut sa discrediteze pe toata lumea, sa acopere cu noroi si pucioasa toata Romania!

    Comment by Maria Barbu — March 14, 2010 @ 9:52 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

