MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

June 22, 2008

VIRTUALUL REAL

Filed under: Ideal,Poezie — Maria Barbu @ 8:58 pm

uneori, într-un copac virtual

cântă privighetoarea reală.

nimeni nu ştie

cum a pătruns adevărul aici,

în acest muşuroi de furnici.

între virtual şi ideal

se dă o luptă aproape brutală.

între gândul meu şi inima mea

e o prăpastie imaginară.

stau lângă tine şi scriu,

stai lângă lună şi compui

pentru mine o noapte.

printre ierburi digitale sunt şoapte

pe care le auzim amândoi.

într-un balansoar al iubirii din noi

stăm îmbrăţişaţi.

dincolo de orizontul tastelor

se nasc şi mor împăraţi.

numai că nouă nu ne pasă de ei.

suntem cu mult mai puri

şi mai luminaţi.

12 Comments »

  1. Frumos! Mi-au plăcut ultimele 5 versuri…

    Comment by Mihnea Georgescu — June 22, 2008 @ 9:40 pm

  2. @Mihnea,

    te cred ca ti-au placut acele versuri! Pentru ceea ce inseamna ele.

    Comment by Maria Barbu — June 23, 2008 @ 1:27 am

  3. Poemul asta zici ca e facut special pentru poeti, care sunt mai presus de toti si toate. ;))

    Comment by Dana — June 23, 2008 @ 5:09 am

  4. Mai e nevoie sa spun ca imi place ? Stiai deja asta. De fapt, toate poemele tale imi plac si parca ma invioreaza. De aceea nu imi place cand vad ca scrii poeme triste.

    Comment by Dana — June 23, 2008 @ 5:10 am

  5. Dragă Maria,

    Văd că ai schimbat şi imaginea… se potriveşte mai mult asta… e mai pasională… 😉

    Comment by Mihnea Georgescu — June 23, 2008 @ 8:00 am

  6. @Dana,

    ma bucur ca iti plac poemele mele.

    Comment by Maria Barbu — June 23, 2008 @ 5:05 pm

  7. P.S. Nu e neaparat un poem pentru poeti, ci pentru cautatorii de Adevar si de Iubire!

    Comment by Maria Barbu — June 23, 2008 @ 5:06 pm

  8. @Mihnea,

    am schimbat imaginea tocmai pentru ca mi se pare mai potrivita aceasta. E si in legatura cu pasiunea ascunsa a versurilor!

    Comment by Maria Barbu — June 23, 2008 @ 5:07 pm

  9. mario stiu ca nu isi are locul, e numai pt tine totusi comentariul…

    La orice afirmatie despre Constitutie din partea presedintelui Traian Basescu, aproape toti parlamentarii stau la panda sa vada daca nu cumva gasesc ceva pentru a-l acuza de “incalcarea flagranta a Constitutiei”. Se leaga de orice numai pentru a gasi noi pretexte de suspendare: ba ca li se incalca “demnitatea”, ba ca presedintele are “instincte totalitare” etc etc. Dar atunci cand principiul separarii puterilor in stat e aruncat la gunoi, nimeni nu are nici o problema; sau probabil aceasta este “adevarata democratie” – fiecare are dreptul la opinie oricand, oricum – mai ales in probleme juridice. In fond, Parlamentul se afla in pozitia clara – pentru a doua oara – cand isi depaseste sfera puterii sale: se transforma in judecator cu drepturi depline. Cand nu poate totusi fi chiar atat de abuziv la vedere recurge la o alta institutie tot “democratica”: Curtea Constitutionala pentru a fi cuprins de nimbul legitimitatii. Se intelege: legitimitatea a devenit abuz de putere in Romania.

    Comment by neinfectat de comunism — June 23, 2008 @ 8:43 pm

  10. @neinfectat,

    ai dreptate in sensul in care Basescu este produsul unui sistem politic corupt si infect (at). Trebuie insa curatat acest sistem in totalitatea sa, inepand cu presedintele si continuand cu parlamentul si guvernul, plus auoritatile locale. Este nevoie urgenta de aceasta purificare politica, altfel ne putem astepta la ce e mai rau!

    P.S. Continui totusi sa te rog sa comentezi si on topic.

    Comment by Maria Barbu — June 23, 2008 @ 10:44 pm

  11. ” balansoar al iubirii din noi “…minunat !
    Maria, reusesti deseori sa ma departezi de lumea stramba, sa ma mangai si sa ma innalti, poesie ca izvor de energie benefica, tresariri si traire intensa, esti cu adevarat o arhitecta a metaforelor divine ! Felicitari Maria !
    O zi minunata iti doresc !
    Sibilla

    Comment by sfinx667 — June 24, 2008 @ 9:39 am

  12. @Sibilla,

    iti multumesc pentru sensibilele tale comentarii!

    Comment by Maria Barbu — June 24, 2008 @ 3:32 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

