MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

June 21, 2008

ZBOR SI LUMINA

Filed under: Ideal,Poezie — Maria Barbu @ 10:58 pm

sertarele luminii s-au descuiat,

toate obiectele s-au înviorat

şi toată realitatea s-a trezit.

o partitură ţipă în pian

şi-mi răsuceşte inima

spre răsărit.

te caut şi te strig.

nu vreau să fie în van.

în labirint, tu eşti dedal şi eu icar,

nestapanitu-mi zbor

făcându-mă arc suprauman.

nu mă laşi să mă frâng,

nu mă laşi să plâng,

nu mă laşi să exist

decât în pieptul tău.

o aripă de vis,

o lumină ce sfidează noaptea

şi sparge cerul.

tu vrei să fiu misterul

acestui univers deschis înăuntru

şi afară uitat veşnic închis.

lumină din lumină, preaplinul

promis

la început de lume.

te aştept să mă inaripezi

şi să-mi dai nume.

8 Comments »

  1. Superb!

    “o partitură ţipă la pian / şi îmi răsuceşte inima / spre Răsărit!”

    Am avut acelaşi sentiment ascultând Rhapsody în Blue a lui Gershwin, în seara asta… în interpretarea inegalabilului Leonard Bernstein… pentru amatorii de muzică, postez linkul:

    Comment by Mihnea Georgescu — June 21, 2008 @ 11:04 pm

  2. @Mihnea,

    ma bucur ca ti-a placut si ca ai facut aceasta analogie minunata!

    Comment by Maria Barbu — June 21, 2008 @ 11:14 pm

  3. Emotionant poem! 😛 Ca si zborul si lumina, ca nu degeaba este asta titlul.

    Comment by Dana — June 21, 2008 @ 11:21 pm

  4. Ma bucur ca iti place acest poem, Dana. Ma bucur mult de tot.

    Comment by Maria Barbu — June 21, 2008 @ 11:24 pm

  5. Maria, cumva, habar nu am cum, reusesti sa ma dai pe spate cand cred ca nimic nu ma mai poate atinge. Minunat.

    Comment by Oana — June 22, 2008 @ 1:34 am

  6. @Oana,

    oare stii cata bucurie imi pot aduce cuvintele tale? Ma topesc de placere. Mai ales ca tu nu esti genul care sa arunce cu laude…..

    Comment by Maria Barbu — June 22, 2008 @ 1:54 am

  7. Maria, o duminica frumoasa si linistita iti doresc, tie si familiei tale!

    Comment by corinacretu — June 22, 2008 @ 3:13 pm

  8. @Corina,

    iti multumesc mult si iti urez numai bine tie si celor dragi!

    Comment by Maria Barbu — June 22, 2008 @ 4:16 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

