MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

June 12, 2008

INIMA IN SPIRALA

Filed under: Ideal,Poezie — Maria Barbu @ 8:41 pm

mi-e bine şi rotund,

fără clipe -morgane,

fără acele flăcări vane

ce doar păreau că se aprind.

nu o să mai cred în cuvinte

înainte de-a le vedea sâmburele,

înainte de-a le dezveli sămânţa

şi mugurele.

acum tălpile mele stau ferm

şi nimeni nu mă minte.

din fiecare picătură

de lumină ori de inimă

eu trag învăţăminte

şi nu mai fug.

doar urc.

niciodată în iluzii

şi în parelnice contururi

n-o să mă mai încurc.

strugurii mei se coc din nou,

încet şi sigur

la soarele dens.

îmi este erou

şi iubit.

mai am de împlinit

multe monade.

să le fac sferice şi să le cânt

balade.

numai inima nu minte.

ea o ia înainte

şi urcă spiralele toate.

infinitul din ea

n-are lacăte.

8 Comments »

  1. Nu stiu de ce,dar,cred ca este o traire a ta, o dezamagire nefiresc de grea,venita din partea cuiva,drag tie,si totusi ai taria sa-ti revii, sa privesti spre infinitul din noi, pe acel drum spiralat,anevoios as zice,pe care al strabatem uneori,constient sau inconstient fiind si nu numai atat,privesti cu alti ochi
    cuvantul drag, adresat tie. As face o analogie, o legatura cu noaptea nedormita…frumos ca ai puterea sa redai, in doar cateva cuvinte atat de gingas plasmuite acea REVENIRE, si sa pui,acolo unde defapt ai este locul INIMI tale,cea care “nu minte”

    Comment by Paul — June 12, 2008 @ 9:48 pm

  2. @Paul,

    chiar ma impresioneaza capacitatea ta de analiza a trairii care ar fi putut genera acest poem!
    iti multumesc pentru comentariu si pentru sensibilitatea intelegerii tale.

    Comment by Maria Barbu — June 12, 2008 @ 9:55 pm

  3. Si eu ati multumesc inca odata pentru posibilitatea trairii sau mai bine spus a retrairii unor momente,clipe din viata, regasindu-ma,asa cum am mai spus-o,uneori, in poemele tale. O seara placuta iti doresc.
    Cu respect,Paul

    Comment by Paul — June 12, 2008 @ 10:05 pm

  4. Cate invataminte ascunse in cuvintele simple ale poemului! Eu una nu ma satur de recitit, de fiecare data citind mai atent poate poate mai descopar un rand care sa-mi mai dezvaluie ceva..:D
    Sensibilitatea cititorului? Prea putina.

    Comment by Dana — June 12, 2008 @ 10:12 pm

  5. @Paul,

    si eu iti doresc la fel!

    Comment by Maria Barbu — June 12, 2008 @ 10:17 pm

  6. @Dana,

    tu esti cititorul ideal. Poemele mele au aceasta sansa de a gasi in tine un spatiu in care sa reverbereze, sa se amplifice, ceea ce este extraordinar!
    Iti multumesc mult de tot.

    Comment by Maria Barbu — June 12, 2008 @ 10:21 pm

  7. Cand o spui tu pare o chestie fantastica. 😀

    Comment by Dana — June 12, 2008 @ 10:29 pm

  8. Multumesc din suflet, iti multumesc nesfarsit!

    Comment by Maria Barbu — June 12, 2008 @ 10:40 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

