MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

April 7, 2008

CASTEL NARUIT

Filed under: Ideal,Poezie — Maria Barbu @ 11:48 pm

încă un castel s-a năruit în lume.

unde e fastul promis?

peste toată valea s-a-ntins

ceata uitării.

din câte poveşti e făcută lumea!

din câte iluzii!

castel de nisip,

năruit peste glezne,

inimă hoinară prin infinit.

partea mea de cer e la fel de senină,

partea cealaltă

s-a înnegrit.

bolta întreagă se surpă

atunci când nici nu gândeşti.

numai glasul meu urcă

în pomul edenic

să adune poveşti.

10 Comments »

  1. Poemul asta ascunde ceva mai mult decat dezamagirea celui care asteapta atatea lucruri si caruia ii sunt naruite sperantele, iluziile, asteptarile…. Nu-mi dau seama ce.
    Imi place. Si imi place si poza. Ai binenteles un mare talent in alegerea pozelor pentru sustinerea frumusetii poemelor tale. 😛 😀

    Comment by Dana — April 8, 2008 @ 12:40 am

  2. @Dana,

    ai intuit perfect. Este poemul unei dezamagiri, dar e o dezamagire in poveste nu neaparat in realitate! E ciudat, dar adevarat.

    Comment by Maria Barbu — April 8, 2008 @ 12:42 am

  3. Rar ma gandesc la legatura poemelor cu realitatea. Pentru mine, toate au povestea lor. 🙂

    Comment by Dana — April 8, 2008 @ 12:44 am

  4. Asa si este, Dana draga!
    Poemele au legatura cu o realitate ideala, sau, mai bine spus, cu un conflict intre realitate si ideal!

    Comment by Maria Barbu — April 8, 2008 @ 12:45 am

  5. Esti mai idealista ca mine, dar ai perfecta dreptate. 😛

    Comment by Dana — April 8, 2008 @ 12:46 am

  6. @Dana,

    oare cine poate fi mai idealist/a decat o Poeta?

    Comment by Maria Barbu — April 8, 2008 @ 12:47 am

  7. Trist…

    Comment by Mihnea Georgescu — April 8, 2008 @ 8:20 am

  8. @Mihnea,

    nu e deloc trist! Nu e un poem sentimental, iar iluziile, in general, e mai bine sa se naruiasca in timp util, deca sa te minti perpetuu. Este un semn de sanatate interioara si de reinnoire.

    Comment by Maria Barbu — April 8, 2008 @ 11:30 am

  9. Valea, castelul, ruina mi-au amintit (in joaca, bineinteles) de Poe.

    Comment by eap — April 8, 2008 @ 12:24 pm

  10. @eap,

    am vazut abia acum comentariul tau. Multumesc.

    De curiozitate, ti-am vizitat si blogul si mi s-a parut interesant, desi esti de un “violent” portocaliu. Nu conteaza asta, mult mai important este sa poti discuta inteligent si chiar flexibil, pentru ca, dincolo de noi toti, este interesul Romaniei cel care trebuie sa primeze!

    Comment by Maria Barbu — April 8, 2008 @ 9:27 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

