MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

April 3, 2008

INIMA IN PLUS

Filed under: Ideal,Poezie — Maria Barbu @ 10:50 pm

din braţul tău se rupe vara,

cu frunze şi fructe.

peste munte

se-aruncă troiene de păsări.

copacul de şoapte se umple

şi parcă

în noi

se petrece-o minune,

cu lupte şi eroi.

inima mea e în plus,

coastei tale-i sunt bolovan

şi nu mai ştiu

cum să plec

şi să exist peste an.

numai tu construieşti

în pleoapa mea

o lume de poveşti.

lasă-mă în genunchi,

să te sărut pe prag

iar tu să intri desculţ

în pieptul

larg.


22 Comments »

  1. @Maria

    ,, lasa-ma in genunchi
    sa te sarut pe prag ”

    cum sa te fac sa-ntelegi
    cat te iubesc ?

    Comment by PELERINUL — April 3, 2008 @ 11:03 pm

  2. @Pelerinul meu drag,

    lasa-ma sa stau in genunchi,
    sa te sarut!

    P.S. Iti place sa comunicam in versuri, nu-i asa?

    Comment by Maria Barbu — April 3, 2008 @ 11:06 pm

  3. GRATIFICATIO !

    Comment by PELERINUL — April 3, 2008 @ 11:18 pm

  4. @Pelerinul meu,

    cand va veni clipa,
    as vrea sa fii adevarat!

    Comment by Maria Barbu — April 3, 2008 @ 11:21 pm

  5. Iubirea poate fi si obsesieee…..

    Imi place poemul. Nici nu pot sa spun mai mult. Doar imi place. 🙂

    Comment by Dana — April 4, 2008 @ 12:19 am

  6. @Dana,

    da, iubirea poate fi si obsesie!
    Si chiar este obsesie.
    Suferinta. Fierbere. Fericire.

    Comment by Maria Barbu — April 4, 2008 @ 12:23 am

  7. Mai degraba pasiune. Iar pasiunea e ceva pozitiv, ca si iubirea binenteles. Obsesia in schimb e o chestie negativa si foarte negativa. 😛 :-“

    Comment by Dana — April 4, 2008 @ 12:55 am

  8. Dragă Prietenă,

    Poezia asta este una dintre cele mai grele ale tale. Motivul “coastei” adamice apare, dar face referire la tine, adică la elementul feminin, nu la cel masculin, cum ar fi firesc. Dar, trecând peste acest “amănunt”… nu prea înţeleg mare lucru din restul poemului, de pildă, ideea cu “inima în plus”… O inimă de rezervă?! Nu ar fi rău! 😉

    Comment by Mihnea Georgescu — April 4, 2008 @ 12:56 am

  9. @Dana,

    i-as spune patima acestei iubiri exacerbate, obsesive, care poate deveni negativa!

    Comment by Maria Barbu — April 4, 2008 @ 12:59 am

  10. @Maria
    Inima are totusi limitele ei . Iubirea… NU !

    Comment by PELERINUL — April 4, 2008 @ 1:01 am

  11. @Mihnea,

    poemul asta isi permite o licenta poetica! Am intervenit putin in mitul edenic, asta e. Iar inima in plus e rezultata dintr-o matematica a iubirii 1+1=1 si atunci nu mai sunt doua inimi, ci doar una, asa ca apare ca rezultat logic o inima in plus! Dar logica iubirii e alta!

    Comment by Maria Barbu — April 4, 2008 @ 1:03 am

  12. @Pelerinul meu drag,

    numai inima fizica are limite, nu cea care se identifica cu sentimentul, care ESTE iubirea!

    Comment by Maria Barbu — April 4, 2008 @ 1:06 am

  13. @Maria

    Daca nu este iubita

    Inima mea sufera
    Inima mea plange
    Inima mea sangereaza
    Inima mea moare .

    Niciodata insa IUBIREA !

    Comment by PELERINUL — April 4, 2008 @ 1:10 am

  14. @Pelerinul meu,

    ce frumos,

    Doamne!

    Comment by Maria Barbu — April 4, 2008 @ 1:14 am

  15. Dragă Prietenă,

    În loc de “Inima în Plus” mergea şi “Inima în Pluş” sau “Inima în Puls”…

    Comment by Mihnea Georgescu — April 4, 2008 @ 4:18 am

  16. Lăuta-ţi ne cîntă
    Iubirea, în
    Arome, Durere,Gingăşie.
    Lăuta-ţi ne cîntă
    Nemurirea Iubirii

    Comment by George Gross — April 4, 2008 @ 1:09 pm

  17. Aşa este, domnule Gross, dar se pare că Poeta ne-a părăsit…

    Comment by Mihnea Georgescu — April 4, 2008 @ 7:02 pm

  18. @George,

    ce frumoase versuri! multumesc din toata inima mea de Poeta!

    Comment by Maria Barbu — April 4, 2008 @ 10:10 pm

  19. @Mihnea,

    nu este permis sa razi de lucruri sfinte! Iar Poezia este sacra.

    Comment by Maria Barbu — April 4, 2008 @ 10:11 pm

  20. P.S. Nu v-am parasit, dar pe tine, Mihnea, te voi parasi daca nu arati deferenta cuvenita Poeziei!

    Comment by Maria Barbu — April 4, 2008 @ 10:12 pm

  21. Whoops!

    Ce am spus? Nuuu! Era o glumă, ştii prea bine…

    Comment by Mihnea Georgescu — April 5, 2008 @ 7:05 am

  22. @Mihnea,

    hope so!

    P.S. Imi pare rau, dar in picturile Fridei Kahlo nu numai ca nu ma regasesc, dar ma inspaimanta si chiar ma oripileaza universul ei expresiv. E f departe de ceea ce sunt eu, eu fiind , daca ar fi sa ne luam dupa distinctiile facute de Nietzsche, o natura apollinica iar Frieda – o natura dionisiaca! Ma mir ca nu ti-ai dat seama!

    Comment by Maria Barbu — April 5, 2008 @ 3:20 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

