MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

April 1, 2008

TAINA IUBIRII – poem

Filed under: Ideal,Poezie — Maria Barbu @ 6:46 pm

lumina felina,

pasare divina,

petala iubirii multiplicata-n gradina.

cuvantul topit

in ureche si-n soapta,

fire de nisip

in aripa cea dreapta.

numai noi ne privim

in adancul fantanii,

si vedem doar un chip.

apa ta-n vasul meu taie sete,

piatra curge la loc

si pecetea pe gura

e facuta

sa-mbete.

doi in unul, inceput de-nceput,

suflet plin,

jerba vie

in trup.


10 Comments »

  1. Frumos… este o unitate ideală care se realizează între îndrăgostiţi. Păcat că astfel de momente privilegiate, de extaz, sunt rare şi trecătoare…

    Comment by Mihnea Georgescu — April 1, 2008 @ 7:20 pm

  2. Ce aer optimist are poemul asta! Imi place 😀

    Comment by cupcake — April 1, 2008 @ 8:43 pm

  3. @Mihnea,

    ma bucur ca ai decelat miezul poemului. Asa cum spui si tu, pacat ca aceasta clipa de desavarsire a iubirii este supusa transientului, ca tot ce este omenesc.

    Comment by Maria Barbu — April 1, 2008 @ 8:46 pm

  4. @cupcake,

    ce bine-mi pare ca iti place! multumesc.

    Comment by Maria Barbu — April 1, 2008 @ 8:47 pm

  5. Off topic!

    Mă uit la emisiunea cu Preşedintele Iliescu despre summitul NATO la Antena 3. Remarc atitudinea înţeleaptă şi echilibrată a domniei sale, în contrast vădit cu declaraţiile recente ale lui Băsescu…

    Comment by Mihnea Georgescu — April 1, 2008 @ 8:51 pm

  6. @Mihnea,

    si eu, desi abia am venit acasa si plec din nou, ma uitam la asta si am avut exact aceeasi reactie.
    Hugs!

    Comment by Maria Barbu — April 1, 2008 @ 8:56 pm

  7. Imi place cum versurile acestui poem parca curg … de la inceput pana la sfarsit unde se concluzioneaza imaginea cuplului ca fiind o singura fiinta formata din doua suflete. Are dreptate cupcake, intreg poemul are un aer extrem de bun, cald, optimist chiar! 😀

    Comment by Dana — April 1, 2008 @ 9:59 pm

  8. @Dana,

    uneori e atat de multa lumina in sufletul meu! Acest poem este expresia unui astfel de moment.

    Comment by Maria Barbu — April 1, 2008 @ 10:02 pm

  9. Si asta nu poate sa fie decat foarte bine! Pentru ca lumina este esentiala si mai ales pentru tine! 😛

    Comment by Dana — April 1, 2008 @ 10:22 pm

  10. @Dana,

    asa este, sigur ca da!

    Comment by Maria Barbu — April 1, 2008 @ 10:23 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

