MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

March 2, 2008

Cum am petrecut de 1 Martie

Filed under: Ideal — Maria Barbu @ 4:24 pm

Mai intai de toate, acasa. Si cum sunt o rasfatata, am primit o multime de daruri pe post de martisor, ceea ce mi-a facut o teribila placere. Apoi, seara si noaptea, la nunta Ancai! Mireasa, emotionata si fericita, intr-o rochie super sexy, atmosfera magica si calda, ca intr-un fel de paradis privat, desi afara se facuse urat si ploua.

Petrecerea de nunta a fost fastuoasa si cu un aer pretios si relaxat in acelasi timp. Lume buna, stilata si bucuroasa de-adevaratelea. Eu am fost un participant care a asteptat neaparat o nunta, ca pe un fel de semn divin, ca pe un mesaj personal din partea Divinitatii, asa ca eu mi-am trait propriile mele emotii, pe care contextul le-a amplificat si le-a conferit trasaturi la care mai am inca de meditat.

Nu pot sa va spun mai mult, pentru ca ceea ce se intampla inlauntrul meu e o taina ce nu poate fi decat soptita cuiva extrem de drag, iar in ce priveste petrecerea de nunta nu mai stiu ce a fost dupa ora doua noaptea, pentru ca am plecat, datorita unor obligatii ce ne asteptau dimineata. Oricum acasa am ajuns la ora trei iar eu nu am dormit decat un strop pe la sapte dimineata.

Nu am vazut tortul miresei, dar judecand dupa ce era acolo in rest cred ca a fost spectaculos. Anca si Adrian si-au inceput calatoria in doi, care ii va duce la desavarsirea acelei constructii miraculoase ce se numeste familie. Au inceput constructia propriului castel, iar eu, cu taina mea in suflet, am plecat in noapte, pe firul unei ariadne intime ce ma va ajuta sa ies din labirintul sufletului meu.

In total, a fost un Martisor magnific! Va doresc tuturor o primavara de vis!

22 Comments »

  1. Ma bucur ca te-ai simtit asa de bine, cred ca aveai nevoie de asta 😀

    Comment by cupcake — March 2, 2008 @ 5:40 pm

  2. Ma asteptam sa vii de la nunta putin ametita si placut obosita de la dans.

    Comment by omu' — March 2, 2008 @ 7:23 pm

  3. @cupacake,

    da. sigur ca da.

    Comment by Maria Barbu — March 2, 2008 @ 7:41 pm

  4. @omu’,

    sigur ca am venit ametita si obosita de dans, de ce credeai ca nu eram asa? dar dicolo de astea, care sunt de la sine intelese, aveam anumite emotii, nu spun care!

    Comment by Maria Barbu — March 2, 2008 @ 7:45 pm

  5. @Maria
    Te invit primul la dans . Sigur nu presupune neaparat ca trebuie sa si accepti . Totusi lumea spune ca desi nu am dansat niciodata impreuna , am putea oriunde in aceasta lume sa castigam PREMIUL !

    Cat de frumos ai dansat 1

    Comment by PELERINUL — March 3, 2008 @ 1:10 am

  6. @Pelerinule delicat,

    pentru mine dansul e o forma de expresie a tot ce am si ce sunt. E o forma de daruire.

    Comment by Maria Barbu — March 3, 2008 @ 1:13 am

  7. Toata lumea a observat pana si … si normal a urmat sincopa …Tu poeto ca o adevarata URMASA Ai decis printr-o usoara inclinare de privire ca ceremonia sa continue .
    Toata lumea desi nu a inteles s-a supus !

    Comment by PELERINUL — March 3, 2008 @ 1:22 am

  8. @ Maria
    scuza-ma [ impardonabil
    ] , POETO cu majuscule .

    Comment by PELERINUL — March 3, 2008 @ 1:24 am

  9. @Pelerinule creator de vise,

    cand vei avea curajul realitatii vei vedea cata putere exista in fiecare gest!

    Comment by Maria Barbu — March 3, 2008 @ 1:25 am

  10. @PELERINULE cu majuscule,

    placerea jocului poate inlocui implinirea?

    In fiecare vers al meu daruiesc o iubire, in fiecare clipa reala primesc o iubire.

    Comment by Maria Barbu — March 3, 2008 @ 1:28 am

  11. @Maria
    Pelerinului nu-i lipseste curajul !

    Tu iubita mea POETA daruiesti ! Chiar crezi ca in van ti-am spus : NU TE MAI RISIPI POETO ?

    Comment by PELERINUL — March 3, 2008 @ 1:37 am

  12. @Pelerinule care ma intelegi atat de bine, tu stii ca nici nu pot altfel.
    Asta e forma fiintarii mele.

    Comment by Maria Barbu — March 3, 2008 @ 1:48 am

  13. @Maria
    Tocmai [ ca la targ ] am postat pe unul din bloguri postul : HORIA

    Comment by PELERINUL — March 3, 2008 @ 2:05 am

  14. @Pelerinule care canti lacrimile,

    ca sa inteleg multe dintre suspinele tale ar trebui sa te stiu in realitatea ta, pentru ca durerile reale nu pot fi percepute numai din metafore. Metafora e cea care face ca durerea sa se risipeasca, lasand in locul ei doar un lamento liric, pe care oricine, oricand, si-l poate insusi.

    Comment by Maria Barbu — March 3, 2008 @ 10:20 am

  15. Maria,
    La mulţi ani încă o dată
    şi o melodie pe blogul meu pentru tine!

    Comment by Mihnea Georgescu — March 3, 2008 @ 10:42 am

  16. @Mihnea,

    iti multumesc mult.

    Comment by Maria Barbu — March 3, 2008 @ 11:30 am

  17. 🙂 Mi-am adus aminte de reclama la iaurt… e un pic de ZUZU în fiecare.
    Credeam că numai eu sunt aşa, acum mă simt depăşit de situaţie 🙂

    Comment by Bibliotecaru — March 3, 2008 @ 1:06 pm

  18. Draga Maria, iti doresc o primavara minunata! Ma bucur ca te rasfeti, ca te ocupi de tine.. pana la urma sufletul nostru este cel mai important. Esti un om bun, o femeie desteapta si frumoasa si meriti tot ce e mai bun pe lume. Cu mare drag, Corina

    Comment by corinacretu — March 3, 2008 @ 4:09 pm

  19. @Bibliotecaru,

    da, un pic de zuzu si o multime de clopotei avem cu totii!

    Comment by Maria Barbu — March 3, 2008 @ 6:18 pm

  20. @Corina draga,

    si tu esti minunata si stiu sigur nu numai ca meriti ce e mai bun , ci am si convingerea ca vei primi de la soarta ceea ce meriti cu adevarat. Te imbratisez din tot sufletul, Maria.

    Comment by Maria Barbu — March 3, 2008 @ 6:20 pm

  21. Treci acasa si da-mi amanunte. Minutioase, micute, amanunte, da? 😀

    Comment by Oana — March 3, 2008 @ 7:34 pm

  22. @Oana,

    offf. Bine. Te astept pe magicul mess ca sa-ti spun mai mult.

    Comment by Maria Barbu — March 3, 2008 @ 7:44 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

