MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

February 16, 2008

DIN NOU ADIO

Filed under: Ideal,Poezie — Maria Barbu @ 4:44 pm

te rog, nu mă striga!

numele meu, un delfin, în gura ta,

lunecos şi haihui.

nu îmi spune pe nume,

lasă acest continent într-o lume

imaginară.

noaptea atârnă pe mine,

ca o trenă a plânsei mirese.

numai nunta din care-am fugit

nu-i a mea,

nu-i a ta,

ci a unei imense, cosmice, piese.

te rog, dar

nu mă mai rosti niciodată.

în tăcere să pier,

doar o şoaptă furtivă,

ori fugară

cometă.

ochiul tău intră-n lacrimi

ca o navă-n derivă.

lightabstract5onlythislove.jpg

22 Comments »

  1. Mie imi place. 😀 Nu zic mai mult, ca-i prea complicata pentru mine si ma incurc. *blushing*

    Comment by Dana — February 16, 2008 @ 5:45 pm

  2. Dana, ca-ntotdeauna, esti minunata si ma faci si pe mine sa rosesc. De placere, de bucurie. Iti multumesc mult.

    Comment by Maria Barbu — February 16, 2008 @ 5:51 pm

  3. ,,Ochiul tau intra-n lacrimi
    ca o nava-n deriva.”

    Lenta otrava care se cheama : UITARE sau NEROSTIRE . Un fel de adio !

    Comment by PELERINUL — February 16, 2008 @ 7:57 pm

  4. @Pelerinul,

    foarte frumoasa interpretarea ta. Vizionara. Poetica. De initiat.

    Comment by Maria Barbu — February 16, 2008 @ 8:26 pm

  5. Tu esti stapana simbolurilor , eu nu sunt decat un peregrin ce aspira la lumina pe acest blog al tau .

    Comment by PELERINUL — February 16, 2008 @ 8:43 pm

  6. @Pelerinul,

    sunt inchisa in Kabba inimii mele.

    Comment by Maria Barbu — February 16, 2008 @ 8:44 pm

  7. Ce pacat ca nu sunt Piatra Neagra sa te pot vedea fara voal !

    Comment by PELERINUL — February 16, 2008 @ 8:58 pm

  8. @Pelerinul,

    ma poti vedea cu voalul de trup, dar cu sufletul e mai greu!

    Comment by Maria Barbu — February 16, 2008 @ 9:03 pm

  9. Ştiu că nu mă vezi,
    Eşti prea departe,
    Un gând contorsionat,
    M-acoperă în noapte.
    Mă rog să sângerez
    Ca tu s-adulmeci,
    Cu nesaţ,
    Durerea…
    Să crezi că-nfometarea
    Va trezi în tine
    Simţurile ruginite,
    Vrerea…
    Mă rog, dar nu ştiu,
    De ce
    Mai vreau să cred,
    Să sper
    Că mă iubesc
    Prin tine.
    Ce gând renegat
    Şi aspru ca vântul
    De iarnă neagră,
    Desenată de degete
    Crispate-n neant
    Şi căderea de pe urmă
    Mă-ndeamnă
    Şi mă arde
    Să te rog din nou,
    Prin mine.
    Te rog…
    Te rog să crezi,
    Te rog să vezi.
    Nu! Nu mă-ntreba,
    Din nou.
    Auzi?
    Te rog!
    Vezi!
    Te rog!
    Te rog…
    Să crezi
    Să vezi!

    Comment by gabitzubitzu — February 16, 2008 @ 9:48 pm

  10. @gabitzubitzu,

    minunat de frumos!

    Comment by Maria Barbu — February 16, 2008 @ 9:57 pm

  11. @Maria
    Visele Pelerinului nu sunt decat parti ale memoriei tale . Drumul Pelerinului este si ramane templul si religia sa .

    Ce culoare are voalul tau de fata ? Si fata apartine trupului, nu-i asa ?

    Comment by PELERINUL — February 16, 2008 @ 10:09 pm

  12. Şi o fărîmă de Meteorit
    Mi-a adus mîngîerea-ţi Celestă
    În roua lacrimei refectîndu-ţi
    Imaginea-ţi Selenară

    Comment by George Gross — February 16, 2008 @ 10:17 pm

  13. @Pelerinul,

    trup este tot ce e carne.

    Comment by Maria Barbu — February 16, 2008 @ 10:26 pm

  14. @George,

    ce poet esti, Doamne!

    Comment by Maria Barbu — February 16, 2008 @ 10:27 pm

  15. @
    Marie BARBU

    “Le vrai secret du succès, c’est l’enthousiasme.”

    Mergeti in politica activa, este nevoie de Dvs.
    psd ul este plin de pesimisti, mai ales in acest moment.

    “Un pessimiste voit la difficulté dans chaque opportunité, un optimiste voit l’opportunité dans chaque difficulté.”

    Sunteti plina de entuziasm, chiar contagios.

    De aceea va adresez,

    “Mieux vaut penser le changement que changer de pansement.”

    Si pentru a incheia,

    La source de toutes les misères de la ROUMANIE, ce n’est pas la politique, mais la crainte de changement ?

    Aveti in jurul Dvs. toate resursele a provoca schimbarea, dizolvarea ofcinei si crearea adevaratei social democratii in ROMANIA.

    Asteptarea conduce la sinuciderea imediata.

    Disperarea din psd a atins cele mai mari cote,

    “Le désespoir est le suicide du coeur.”

    Clujul si fosilile doua garnizoane in lupta,

    “Deux armées qui se battent, c’est une grande armée qui se suicide.”

    Va felicite, BRAVO

    Cele bune,

    Comment by Stefan RADOVEANU — February 17, 2008 @ 11:38 am

  16. @
    Marie BARBU

    “Le vrai secret du succès, c’est l’enthousiasme.”

    Mergeti in politica activa, este nevoie de Dvs.
    psd ul este plin de pesimisti, mai ales in acest moment.

    “Un pessimiste voit la difficulté dans chaque opportunité, un optimiste voit l’opportunité dans chaque difficulté.”

    Sunteti plina de entuziasm, chiar contagios.

    De aceea va adresez,

    “Mieux vaut penser le changement que changer de pansement.”

    Si pentru a incheia,

    La source de toutes les misères de la ROUMANIE, ce n’est pas la politique, mais la crainte de changement ?

    Aveti in jurul Dvs. toate resursele a provoca schimbarea, dizolvarea ofcinei si crearea adevaratei social democratii in ROMANIA.

    Asteptarea conduce la sinuciderea imediata.

    Disperarea din psd a atins cele mai mari cote,

    “Le désespoir est le suicide du coeur.”

    Clujul si fosilile doua garnizoane in lupta,

    “Deux armées qui se battent, c’est une grande armée qui se suicide.”

    Va felicite, BRAVO

    Cele bune,

    Comment by Stefan RADOVEANU — February 17, 2008 @ 11:39 am

  17. KOSOVO,

    Serbia ar trebui să-şi convoace forţele militare, să declare Kosovo “teritoriu ocupat” şi să cumpere arme de la Rusia pentru a-l obţine înapoi, a declarat şeful Bisericii Ortodoxe sârbe din Kosovo, relatează Reuters.

    ACest apel facut de seful Bisericii Ortodoxe sârbe din Kosovo este egal cu cel din anii progromului efectuat de Sârbii cu ani in urma.

    RUSINE, RUSINE, RUSINE,

    Politicienii din ROMANIA trebuie sa-si revada pozitia cât mai rapid, sa realizeze maturitate si sa sustina tranzitia din KOSOVO.

    Mîne va fi prea târziu.

    Cu stima,

    Comment by Stefan RADOVEANU — February 17, 2008 @ 3:19 pm

  18. @Dle Radoveanu,

    in primul rand tin sa va multumesc pentru aprecierile dv, care imi fac o reala placere. Implicarea mea activa in politica romaneasca o vad intr-o formula noua, cu mult mai mult decat in structurile politice existente. In orice caz, apelul dv este demn de luat in seama. Multumesc.

    In ceea ce priveste atitudinea politicienilor romani fata de Kosovo e o problema in care nu putem interveni, asa cum, din pacate, trebuie sa lasam sa se petreaca atatea erori politice care antreneaza degradarea accelerata a mediului politic romanesc. Vine insa si momentul actiunii, si eu simt ca se apropie.

    Comment by Maria Barbu — February 17, 2008 @ 3:43 pm

  19. Maria, eu ma abtin sa scriu intotdeauna cand iti citesc poeziile, pentru simplul fapt ca nu obisnuiesc, gazetar carcotas fiind, sa laud. Deh, defect sa-i zicem… profesional…
    Dar e momentul sa te felicit pentru poeziile tale si sa spun cu voce tare: da, Maria Barbu este o poeta de o sensibilitate impresionanta si o stapana a mestesugului cuvintelor cum rar exista in peisajul liric romanesc.
    Obraznicindu-ma de tot, te anunt ca poftesc degraba un volum cu aceste poezii;)

    Comment by Horia — February 17, 2008 @ 5:15 pm

  20. @Horia,

    multmec mult. E un deliciu pentru mine sa te vad “obraznicindu-te”!

    Intr-adevar, am de gand sa mai editez un volum de poezie. Cat despre cele mai vechi, nu ti-am trimis un exemplar din antologie?

    Comment by Maria Barbu — February 17, 2008 @ 6:23 pm

  21. Maria, nu mi-ai trimis poezii. Inteleg ca ti s-a parut ca mi se potriveste leadershipul mai bine, dar nu strica un pic de sensibilitate:)

    Comment by Horia — February 18, 2008 @ 12:59 am

  22. @Horia,

    stii ca de fapt te simt ca fiind etrem de sensibil? Iti trimit, promit.

    Comment by Maria Barbu — February 18, 2008 @ 1:02 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

