MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

February 9, 2008

AFLATI CU CINE SEMANATI – pseudo-leapsa

Filed under: Blogosfera,Leapsa,Sa facem lumea mai frumoasa si mai buna — Maria Barbu @ 2:11 am

Haladuind pe bloguri in cautare de ceva interesant, am gasit un link, my heritage face recognition.

Ei bine, asa puteti afla cele cinci celebritati cu care semanati. Eu am descoperit ca seman de exemplu cu Shania Twain si cu Eva Mendez, ceea ce m-a amuzat copios, dar si cu Geri Halliwell, – care are aceeasi zi de nastere cu mine, adica 6 august! – cu delicioasa Woranuch Wongsawan, ori cu Alley Baggett. Cu o alta poza, rezultatul a fost seducator, aducandu-mi in apropiere pe Mandy Moore, Adriana Karembeu, Sandra Bullock , Norkys Batista si Elisha Cuthbert. Iar la a treia poza, a aparut si Angelina Jolie printre vedetele cu care seman, in proportie de aproape 70%! Yey! Mi-a facut cu atat mai mare placere cu cat toate celebritatile cu care am fost asemanata sunt figuri pe care eu le admir sincer, si, in afara de asta, narcisismul meu fundamental a fost satisfacut!

Incercati si voi si gasiti-va “rudele” celebre !

13 Comments »

  1. Cu Împăratul David nu semeni?

    Comment by Mihnea Georgescu — February 9, 2008 @ 7:29 am

  2. Important este că eşti OM de OMENIE.
    Nu mai puţin important este că ne bucuri cu acest blog minunat.

    Comment by George Gross — February 9, 2008 @ 10:31 am

  3. @Mihnea,

    rautaciosule! Seman cu regele David ca personalitate, am scris asta !

    Comment by Maria Barbu — February 9, 2008 @ 10:53 am

  4. @George,

    iti dai seama ca acest post este pentru amuzament. Simteam nevoia sa ma destind dupa atata politica! Tu esti dragut si generos si imi spui numai cuvinte frumoase. Iti multumesc mult.

    Comment by Maria Barbu — February 9, 2008 @ 10:55 am

  5. Dacă aş intra acolo şi as semăna cu Mahalia Jackson ar mai fi cum ar mai fi, dar dacă mi-ar spune că semăn cu domnul Vadim Tudor mi-aş băga lama în vene. 🙂
    Aşa că am făcut ceea ce ar face orice om cu cap, am pus o poza a lui Traiana Băsescu. ce să vezi, Traian Băsescu seamănă cu:
    Danny Kaye
    Bobby Darin
    Hugh Grant
    Ryan Stiles
    Telly Savalas şi altii mai puţin cunoscuţi
    Măi să fie am sa încerc si cu Nuţi Udrea… incredibil, seamănă cu Uma Turman.
    Interesant că am reuşit să-l fac, prin Morfism, pe Traian Băsescu să semene cu fratele nu ştiu cum… de acum e sfinţia sa Băsescu.

    Comment by Bibliotecaru — February 9, 2008 @ 7:50 pm

  6. La una din poze mi-a spus ca nu ma aseman cu nimeni. =)) Haha, sunt unica si de ne comparat! 😛

    Comment by Dana — February 9, 2008 @ 8:25 pm

  7. mda… e destul de veche treaba, stiu de site-ul respectiv de ceva vreme. numai ca am introdus poze diferite si mi-au dat rezultate diferite. asa ca e o prostie.

    Comment by impresiiblonde — February 10, 2008 @ 4:05 pm

  8. @Bibliotecaru,

    acet text a fost scris ca sa facem haz. Cred ca nu faci haz pe seama domnului presedinte Basescu!

    P.S. Ti-am spus intentionat asta, pentru ca prea iei totul in … tragic!

    Comment by Maria Barbu — February 10, 2008 @ 10:21 pm

  9. @Dana,

    bineinteles ca tu esti unica! Si incomparabila!

    Comment by Maria Barbu — February 10, 2008 @ 10:22 pm

  10. @impresiiblonde,

    bineinteles ca este o prostioara!

    Comment by Maria Barbu — February 10, 2008 @ 10:23 pm

  11. Ok, o sa trec si la postul de sus, dar stai asa ca m-a amuzat, incep: Michelle Pfeifer, Taylor, Ally Mc’Beal. Cut 😀 Funny

    Comment by oanastoicamujea — February 11, 2008 @ 2:18 am

  12. 😀

    Comment by Oana — February 11, 2008 @ 2:22 am

  13. @Oana,

    vezi ca e super dragutza chestia?

    Comment by Maria Barbu — February 11, 2008 @ 1:17 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

