MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

January 22, 2008

N-AM AJUNS LA INTALNIRE!

Filed under: Blogosfera,Cultura,Leadership — Maria Barbu @ 11:23 pm

Regret, regret, dar degeaba! Astăzi am avut întalnire cu nişte universitari canadieni, experţi în leadership transformaţional. Veniţi în România, special ca să mă întâlnească, ceea ce m-a flatat enorm!

Ne-am apucat de lucru, apoi am fost undeva la masă, iar ei, fiind oaspeţii mei şi simţindu-se foarte bine, nu mai terminau cu vorba! De aceea nu am reuşit să ajung la întâlnirea bloggerilor cu preşedintele Ion Iliescu.

Promit să nu mai lipsesc altădată! Iar prietenilor din blogosferă, pe care i-am dezamăgit neajungând la întâlnire, le promit un eveniment special cât mai curând.

24 Comments »

  1. maria
    sunt om umblat prin lumea asta , nu vorbesc decat vreo 3 limbi straine, poezia nu’mi place absolut deloc dar a ta in mod special.. detest fotbalul si formula unu….am vazut multe sau cel putin asa cred dar asta ce vrea sa insemne? “leadership transformational”? bash’ ca n’are nici o logica. Esti sigura ca tranformationali cu pricina nu erau cumva “martorii lu’ iehova”?

    Comment by daniel A — January 22, 2008 @ 11:54 pm

  2. It’s all about leadership… transformed from the inside out.
    Our mission is the spiritual transformation of leaders and teams. Transformation takes place over time, but the internal condition of the leaders’ soul must be right. The greatest transformation comes during times when we quiet ourselves long enough to listen attentively … to God, to one another, and to what’s stirring in our hearts.

    At LTi, we seek to increase the “attentiveness quotient” within individuals and teams – for the deepening of their souls and greater vitality in their service. We cultivate attentiveness through the following offerings:

    Soul Care Retreats and Soul Sabbaths
    Overnight and day-long experiences of Sabbath rest and Biblical, prayerful reflection

    Nah ca sa vezi , m’ai facut curios am dat google dupa leaderships transformattions si ai vazut ca am avut dreptate?:)))

    Comment by daniel A — January 22, 2008 @ 11:59 pm

  3. S-a simţit lipsa ta.
    Am fost eu şi Gabriela Savitsky, din cei blogrollul iliescian. Este posibil să mai fi fost şi alţii… Bădău evident, doar el a organizat totul! Parcă am auzit şi o întrebare de la Radu Popa, dar era mai în spate. Mihnea Dumitru zice că a fost şi Şuţu. Mă rog, nu îl cunosc.
    Scriu ceva despre eveniment! Încă sunt sub impresia personalităţii lui Ion Iliescu cu care am discutat personal. Cu voia ta, îţi trimit ceva pe mail.

    Comment by Mihnea Georgescu — January 23, 2008 @ 12:00 am

  4. @daniel A,

    nu am cum sa raspund la ceea ce spui aici.
    Prefer sa fiu politicoasa si sa tac!

    Comment by Maria Barbu — January 23, 2008 @ 12:28 am

  5. @Mihnea,

    eu il cunosc bine pe presedintele Iliescu. E intr-adevar un om extraordinar!

    Comment by Maria Barbu — January 23, 2008 @ 12:31 am

  6. tacerea face uneori mai mult decat o mie de cuvinte.apreciez politeta de care dai dovada. parca era mai interesant daca o foloseai o figura de stil “prefer sa fiu poeticoasa si sa tac”..ca tot mi’am adus aminte de “limitat”

    Comment by daniel A — January 23, 2008 @ 12:56 am

  7. Vanite, vanitate, numele tau e DANIEL A!
    Nu-i asa?

    Comment by Maria Barbu — January 23, 2008 @ 12:59 am

  8. @daniel A

    postez pentru tine ceva despre leadership-ul tranformational, asa, ca sa nu ramai cu o parere gresita, pt ca ar fi pacat.
    Superficialitatea nu ne face bine niciunuia dintre noi!

    Comment by Maria Barbu — January 23, 2008 @ 1:01 am

  9. asa’i maria ca bine zice…
    sa ne aruncam in abisul leadershipului transformat..poate iesim cu par pe spate nu doar pe piept, de ce sa ramanem superficiali…(adica de suprafatza , nu?)

    Comment by daniel A — January 23, 2008 @ 1:20 am

  10. @daniel A,

    citeste cu atentie, pentru ca merita!

    Comment by Maria Barbu — January 23, 2008 @ 1:23 am

  11. O Holy Spirit of God, visit now this soul of mine, and tarry

    within it until eventide. Inspire all my thoughts. Pervade all

    my imaginations. Suggest all my decisions. Lodge in my will’s

    most inward citadel and order all my doings. Be with me in

    silence and in speech, in my haste and in my leisure, in
    company and in solitude, in the freshness of the morning and

    in theweariness of the evening; and give me grace at all times

    to rejoice in thy mysterious companionship.

    Amin Maria

    Comment by daniel A — January 23, 2008 @ 1:23 am

  12. deci…
    unde’i noutatea?
    leadershipul transformational al tau este identic cu postarea mea. tu il ai in romana eu in engleza…..”It’s all about leadership… transformed from the inside out.
    Our mission is the spiritual transformation of leaders and teams. Transformation takes place over time, but the internal condition of the leaders’ soul must be right. The greatest transformation comes during times when we quiet ourselves long enough to listen attentively” daca vrei ti’l traduc. si vreau sa’tzi spun ca este luat de pe un site religios, unde este diferentza?

    Comment by daniel A — January 23, 2008 @ 1:46 am

  13. @daniel A,

    transformarea se refera la evolutia interioara si atunci diferentele sunt subtile. Daca as vrea sa fiu rautacioasa, as putea sa spun ca sunt prea subtile pentru tine. Dar, spre deosebire de tine, eu ma respect si pe mine si pe ceilalti.

    Comment by Maria Barbu — January 23, 2008 @ 1:50 am

  14. “leadership-ul transformaţional priveşte doar motivarea morală, prin convingerea cu argumente etice ori spiritual-morale ori cu auto-motivaţii venite din interior, în urma unei evoluţii individuale, şi nu prin plata în bani a performanţelor” ………. asta este varianta ta….
    data viitoare cand te mai cauta martorii sa’mi spui si mie , tot timpul au parte de chat cu mine, evident pe tema lidershipului transformational…si cateodata legat de evanghelii. Muzica gospel nu te’au pus sa asculti?…sau ti’au plasat discret doar whatch tower.

    Comment by daniel A — January 23, 2008 @ 1:52 am

  15. …..”It’s all about leadership… transformed from the inside out.
    tot asta spuneam si eu doar ca ai tai ti’au livrat 7km de fraza .Adica ceva gen “vorba multa saracie goala” au mai infrumusetato pe ici pe colo ca stiu baietii..romani’s oameni cu apetit mare la frazele intortochiate si limbaj de lemn. Nu’mi pune la indoiala capacitatea de intelegere si nici pe cea de aprofundare dar eu incerc sa elimin inutilul si sa raaman cu esentialul.

    Comment by daniel A — January 23, 2008 @ 1:58 am

  16. Imi pare rau ca n-ai venit, dar sunt sigura ca o sa avem curand si alte ocazii sa ne intalnim :*

    Comment by Pyuric — January 23, 2008 @ 2:14 am

  17. @Pyuric,

    sunt convinsa ca ne vom vedea curand. Te imbratisez cu drag.

    Comment by Maria Barbu — January 23, 2008 @ 12:20 pm

  18. Am fost dezamăgit ca Ion Iliescu nu a întrebat de mine. 🙂

    Comment by Bibliotecaru — January 23, 2008 @ 9:13 pm

  19. @Bibliotecaru,

    nu ai de ce. Presedintele e un om care stie sa se concentreze pe subiectul dat, si lasa restul realitatii sa curga.
    Tu crezi ca a plans dupa mine? Nici nu imi doream asta, doar glumeam.
    Te stimeaza si, la momentul oportun, te va intalni si va fi super ok.

    Comment by Maria Barbu — January 23, 2008 @ 9:20 pm

  20. io n-am venit ca n-as fi putut sa ma abtin sa-i zic lu iliescu: -ce cauti in cluba mai animalule?:)

    ps: plus ca dc as fi venit si as fi vazut unde a stat, n-as mai fi putut sa stau dupa aia in locu ala:)
    pps: hai frate.. cum s-a putut sa ajunga frate in cluba? sau.. deja fusese si nastase si.. “cui pe cui se scoate”:)

    ppps: maria, nu astept replica; decat dc nu poti tu altfel:) mc

    Comment by aprozarnet — January 26, 2008 @ 3:18 am

  21. @aprozarnet,

    daca nu as tine la tine, poate as fi mai severa. Dar pe tine te astept sa te mai maturizezi, si dupa aceea mai vorbim. Desi, poate ca niciunul dintre noi nu are cum sa stie adevarul nici despre Iliescu, nici despre altcineva ori despre evenimentele din trecutul recent. Cred ca e mai bine sa mai asteptam sa se deschida si dosarele clasificate de Basescu si peste 40-50 de ani vom vedea ce fost si ce nu adevarat!

    P.S. Ce rost ar avea sa ne certam intre noi cand altii sunt ce care ar trebui sa dea socoteala?

    Comment by Maria Barbu — January 26, 2008 @ 10:38 pm

  22. (dap, trebuie sa ma maturizez mai intai; .. si mai vb atunci da;
    ps: observi ca eu nu am spus nimic de tine in com de mai sus?;
    probabil ca nu sunt maturizat:) ; oricum, o sa-ti fac dorinta
    si nu o sa mai vorbim pana ma (mai) maturizez)

    Comment by aprozarnet — January 27, 2008 @ 3:05 pm

  23. @aprozarnet,

    era vorba de maturizare politica. Altfel, ramai prietenul meu, indiferent de opiniile tale, pentru ca stiu sigur ca esti bine intentionat.

    Comment by Maria Barbu — January 27, 2008 @ 3:11 pm

  24. sa fiu maturizat politic.. ca cine?
    nu ma incalzeste cu nimica cum ma faci naiv(spunandu-mi ca sunt “bine intentionat”), cand mereu ti-am dat contraargumente.. peste care s-a trecut cu.. nu mai zic; mai vb maria,pa

    Comment by aprozarnet — January 27, 2008 @ 3:30 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

