MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

November 27, 2007

LEAPSA CU PREMII – Cine este cel mai….

Filed under: Blogroll,Cultura,Lumea de azi,Politica — Maria Barbu @ 12:39 am

Am primit de la IOANA o leapsa delicioasa (sic!). Muream de nerabdare sa raspund, dar m-a luat valul cu votul si cu imbecilitatea referendumului. Hai sa vedem, pe cine as premia eu.

Premiul pentru cel mai demagog si mai cinic politician se atribuie, fara nici un fel de discutie, presedintelui TRAIAN BASESCU. Premiul pentru cel mai primitiv oier politic il merita, indiscutabil, GIGI BECALI, in timp ce premiul pentru cel mai “sac de box” politician revine, va dati seama cu totii, lui CALIN POPESCU-TARICEANU.

Premiul insalubritatii politice il acord PD-ului si PLD-ului, gemenii iubiti ai presedintelui, in timp ce premiul pentru afisarea unor personalitati politice autentice il merita PNL-ul, chiar daca ghilotina de la Cotroceni sta pregatita tocmai pentru aceste capete!

Si, ultimul premiu politic, adica premiul pentru cel mai schizoid lider, il ofer lui MIRCEA GEOANA, care a facut din PSD un partid-valet, dupa ce fusese un partid-stapan (pe sine insusi!).

Premiul pentru cel mai interesant blog l-as acorda lui RADU ILIESCU, iar premiul pentru cel mai simpatic as vrea sa il ofer DOROTHEEI KETTLER.

Desi, offf, mai am multe alte nume si categorii, cum ar fi:

– premiul pentru cel mai haios blog cred ca il merita BUDDHA, in timp ce premiul pentru cel mai misterios blog(ger) l-as oferi PELERINULUI;

– premiul pentru blogul cel mai incremenit in schema initiala, desi foarte interesant, este pentru blogul lui DARAEL;

– premiul pentru cel mai sprintar-moralizator blog ar putea fi cel al DANEI-CRISTIANA, iar premiul pentru cel mai incisiv-literar blog ar putea fi dat OANEI STOICA-MUJEA, si inca mai am, dar le mai las si pe altadata.

Dau aceasta leapsa mai departe unei prietene super inteligente, EMANUELA, ca sa o starnesc sa spuna nazdravanii!

18 Comments »

  1. Mai toata ziua am mutra verde. Acum sunt rosie. Tare!! Merci… Jeez… inseamna mult premiul asta! 😀

    Comment by Dana — November 27, 2007 @ 12:46 am

  2. Cu placere, Dana, si sa stii ca meriti pe bune acest premiu si inca multe altele. Vor veni si acelea, sunt sigura!

    Comment by Maria Barbu — November 27, 2007 @ 12:49 am

  3. oh, multumesc 😀 uh, trebuie sa ma gandesc bine, ca sa nu uit pe nimeni 😆

    Comment by cupcake — November 27, 2007 @ 12:54 am

  4. Asa,asa, apuca-te de …. premiat!

    Comment by Maria Barbu — November 27, 2007 @ 1:00 am

  5. […] sa ajung la performanta asta, dar am acum ocazia sa dau eu niste mici premii (mwhahaha). Multumesc Mariei Barbu pentru […]

    Pingback by Marea decernare a premiilor - Leapsa « Mwhahaha — November 27, 2007 @ 1:46 am

  6. Bravo, super articol ai reusit din leapsa asta, Mwhahaha!

    Comment by Maria Barbu — November 27, 2007 @ 1:59 am

  7. Multumesc 😛

    Comment by Buddha — November 27, 2007 @ 2:00 am

  8. Hei, Buddha, n-ai de ce. Este cu adevarat super-haios blogul tau.

    Comment by Maria Barbu — November 27, 2007 @ 2:08 am

  9. Multumesc mult, chiar nu ma asteptam. E un premiu cu o valoare simbolica extremde mare pentru mine

    Comment by Doro — November 27, 2007 @ 8:41 am

  10. Merci, merci, dar nu prea mai e literar blogul meu. Oricum, merci 😀

    Comment by Oana — November 27, 2007 @ 12:35 pm

  11. Draga Maria,

    nu pot decat sa gust la adevarata-i valoare aprecierea ta despre blogul meu. Venita din partea unui om care a citit si citeste foarte mult, desigur, si caruia, presupun, nu i se mai suscita prea usor interesul…

    Comment by Radu Iliescu — November 27, 2007 @ 6:32 pm

  12. Radu, chiar te admir, pe tine si blogul tau. Desi e doar simbolic, ti-m dat acest premiu cu drag.

    Comment by Maria Barbu — November 27, 2007 @ 6:56 pm

  13. Oana, blogul tau este meta-literar, ceea ce e super tare!

    Comment by Maria Barbu — November 27, 2007 @ 6:57 pm

  14. Doro, e delicios blogul tau. De cate ori iti fac vreo vizita, mi se intinde un zambet enorm pe figura!

    Comment by Maria Barbu — November 27, 2007 @ 7:08 pm

  15. Pelerinului sau peregrinului ? Iti multumesc , asa simplu . Darurile tale au menirea sa ne faca mai optimisti ,mai increzatori in fortele noastre iar pe tine din ce in ce mai bogata .

    Comment by PELERINUL — November 28, 2007 @ 11:10 am

  16. Si Pelerinului si Peregrinului toata iubirea mea!

    Comment by Maria Barbu — November 28, 2007 @ 5:47 pm

  17. Suuuper. Să ştii că aprecierile tale par în cea mai mare măsură corecte. Şi mă bucur că aşa ajung să mai citesc şi eu bloggeri noi. Merci!

    Comment by DeMaio — November 28, 2007 @ 7:57 pm

  18. @DeMaio

    multumesc Bogdan. Ma bucur ca ti-am oferit in aces fel bloguri noi de vizitat!

    Comment by Maria Barbu — November 28, 2007 @ 8:56 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

