MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

November 21, 2007

REFERENDUM PE PROSTIE

Filed under: Lumea de azi — Maria Barbu @ 11:20 pm

Cele mai stupide momente din viaţa mea de adult implicat în viaţa cetăţii le-am trăit la referendumul pentru demiterea preşedintelui Băsescu şi mă tem că se va repeta figura cu acest referendum pentru votul uninominal. La referendumul pentru demiterea preşedintelui, o bătrânică mi-a pus întrebarea-cheie:

– “Fata mamii, dacă scriu DA îl dă afară ori NU?”

Avea dreptate bătrâna, mai ales că era ceva de hazul lumii, dacă votai da, era nu, şi dacă votai nu, era da! Ce mai, o prostie totală.

Deci, mă aştept la un nou referendum pe prostie şi mă aştept să mă oprească unii pe acolo – că mă văd mai luminată! -şi să mă întrebe:

– “Cum e, dragă, dacă pun da înseamnă că se aleg câte unul sau cu cârdul?”

Doamne sfinte, multă prostie oficializată mai e în ţara asta, şi apoi ne mai mirăm că nu s-a gândit nici un guvern postdecembrist să facă din profesori o elită intelectuală recunoscută şi salarizată corespunzător!

Uraaaaaaaaa! Hai la referendumul din care nimeni nu va pricepe nimic, pentru că cei care vor pricepe vor şti sigur că nu asta e metoda cea mai potrivită să afli un răspuns corect. Sau iar se va spune că a votat majoritatea, în ciuda faptului că această majoritate va fi de fapt ceva mai mult de un sfert din populaţia votantă?

Doamne, ce minunată este prostia asta care îi conduce pe “deştepţi” la concluziile care le convin, ce mană crească în acest deşert de prostie în care, după vreo 40 de ani de comunism şi dictatură parcă-parcă “poporul” ar mai vrea din nou!

6 Comments »

  1. E bine spus Referendum pe Prostie … in ideea in care a functionat si dezinformarea din plin in aceste zile premergatoare referendumului. Deci combinatia: prostie-ignoranta-dezinformare nu poate decat sa insemne: “Folositi-ma pe mine. Sunt manevrabil si manipulabil”

    Comment by Sky-Hunter — November 22, 2007 @ 10:24 am

  2. Maria , ingadui-mi cateva cuvinte. Cred ca sunt multi nestiuitori dintre cei cu drept de vot(persoanele de pe blog se exclud).
    Nu trebuie sa filozofam prea mult:parintele acestui referendum este Basescu iar cei care i-au apreciat jocul pe care l-a practicat din 2005 pana acum(si i-au iertat greselile) vor vota sigur cu DA,fara sa stie semnificatia acestuia.Cu aceasta ocazie Basescu vrea sa vada cate procente de credibilitate mai are .Prosti, prosti, dar multi Maria Ta!

    Comment by omul — November 22, 2007 @ 11:08 am

  3. Da, Sky, traducerea ta cred ca este valabila.

    Comment by Maria Barbu — November 22, 2007 @ 11:50 am

  4. @omul

    nici nu cred ca mai sunt asa de multi! Dar nici nu conteaza, atat timp cat pd-ul va pune mana pe putere, nu?

    Comment by Maria Barbu — November 22, 2007 @ 11:51 am

  5. Viaţa este tristă cu minţile-n batistă.

    Comment by Bibliotecaru — November 22, 2007 @ 10:18 pm

  6. Mai ales atunci cand sunt tot felul de smecheri care continua sa tina mintile oamenilor legate cat mai strans in batiste!

    Comment by Maria Barbu — November 22, 2007 @ 10:45 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

