MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

October 25, 2007

VICTORIA IUBIRII

Filed under: Literatura,Poezie — Maria Barbu @ 8:32 pm

ai un trup ca de piatră. mă caţăr cu greu

şi-mi sângerez mâinile, şi-mi zdrelesc genunchii.

întâi îţi cuceresc tălpile şi-apoi gleznele şi-apoi, cu greu, coapsele.

şoldul tău e-o biruinţă care mă umple de încântare,

şi-apoi coastele şi braţele şi umerii.

sunt pe tine toată dar truda e răsplătită înmiit

când ajung în vârful steiurilor tale, la ochi, la gură.

în gura ta  îmi odihnesc victoria,

în gura ta îţi gust înfrângerea.

e ca un ospăţ de oameni  destoinici

care-au muncit mult dar au izbândit.

poate că de obseală o să adorm.

înveleşte-mă, te rog,

cu buzele.

12 Comments »

  1. Esti o poeta formidabila. Uneori ma faci sa cad pe ganduri. Alteori ma faci sa plutesc. Acum m-ai facut sa simt un fior. Poeziile tale imi plac cel mai mult.

    Comment by Oana — October 25, 2007 @ 10:24 pm

  2. Ferice de tine Maria că ai asemenea monumente în viaţa ta. De cele mai multe ori iubirea încetează atunci când trebuie spălate vasele, trebuie făcut patul, trebuie dat cu aspiratorul sau trebuie dus gunoiul.

    Comment by Bibliotecaru — October 25, 2007 @ 11:20 pm

  3. @Oana, multumesc foarte mult. Te rog sa ma crezi ca eu simt acest talent ca pe ceva venit de sus, de aceea , desi ma bucur foarte mult cand sunt laudata ca poeta, am si un sentiment de valoare obiectiva a poeziilor, care nu mai tine de mine. Atunci cand a fost spectacolul de poezie la sala Radio si au recitat din poeziile mele Maia Morgenstern si Ovidiu-Iuliu Moldovan m-am simtit de parca as fi gustat un pic din posteritate. Mi s-a strans inima, dar mandria mea nu a mai fost doar psihologica ci altfel. Simteam ca e ceva foarte pretios pe care eu l-am produs pentru ca asa este destinul meu, sa imi topesc fiinta in aceste creatii!

    Comment by Maria Barbu — October 25, 2007 @ 11:33 pm

  4. @Bibliotecaru

    stii ceva? Chestiile astea marunte de care pomenesti nu conteaza decat pentru cei care vad lumea in mic. Altfel, poti sa faci orice fara sa simti nici efortul, nici umilinta, nici mizeria.

    Comment by Maria Barbu — October 25, 2007 @ 11:39 pm

  5. cine se regăseşte în poezia ta
    o reciteşte de mii de ori,
    cine nu, o terfeleşte.

    Comment by omul — October 26, 2007 @ 9:59 am

  6. @omul

    Nicu, poezia, ca Arta, face parte din Absolut, pt ca se raporteaza la Frumusetea divina. Atunci cand avem a face cu poezie autentica, nici nu putem face mizerii care sa maculeze poezia, ci sa ii maculeze tomai pe cei care nu sunt in stare sa se apropie de ea!

    Comment by Maria Barbu — October 26, 2007 @ 11:12 am

  7. sculpteaza poetul
    cuvantul pe om ,
    il invie
    il inalta
    il purifica
    cuvantul poetului pe om

    Comment by omul — October 26, 2007 @ 11:51 am

  8. foarte frumos. imi plac mult poemele tale.
    bravo Maria

    Comment by blur — October 26, 2007 @ 9:36 pm

  9. @omul

    multumesc, Nicu.

    Comment by Maria Barbu — October 27, 2007 @ 12:12 am

  10. @blur

    ma bucur foarte mult ca pretuiesti poezia mea, Catalin. Faptul ca iti place mult este si meritul poeziei dar si meritul tau, ca ai capacitatea de a o recepta.

    Comment by Maria Barbu — October 27, 2007 @ 12:14 am

  11. Mmmmm. Poemul asta e de-a dreptul delicios 😀 Superb. Ca toate celalalte poeme de altfel. Mai incap cuvinte? Comentarii? Ce-mi place este ca de fiecare data cand citesc poemul mai descopar inca o placere si imi imaginez si mai bine .. hm .. iubirea 🙂

    Comment by luckydreamer — October 28, 2007 @ 7:17 pm

  12. @luckydreamer

    Mai, mai, ce smechera esti! dar imi face o nesfarsita placere ca esti atat de sensibila la atmosfera poemelor mele.

    Comment by Maria Barbu — October 28, 2007 @ 7:35 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

