MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

August 25, 2007

Leapsa – 5 melodii

Filed under: Sa facem lumea mai frumoasa si mai buna — Maria Barbu @ 6:51 pm

Cristina, Pyuric adica, mi-a dat o leapsa foarte draguta. Care sunt primele 5 melodii nelipsite din playlist-ul meu. In primul rand, mi-a facut foarte mare placere, pentru ca imi place Pyuric si apoi pentru ca orice leapsa creeaza un lant care dovedeste ca blogosfera functioneaza si in concret, ca legatura adevarata, reala, intre oameni.

Imi este chiar greu sa aleg 5, numai 5 melodii, dar, gata, m-am hotarat la unele! Astea sunt, le iubesc, in momente diferite si pe mood-uri diferite.

  1. Kaiser Chiefs – “Love’s not a competition (But I’m winning)”
  2. Kaiser Chiefs – “Ruby”
  3. E Nomine – “Wolfen” (“Das Tier in Mir”)
  4. Chicane – “Behind the Sun/Autumn tactics”
  5. ATB­_ feat._ Enigma – “Push the Limits

Dau leapsa mai departe catre prietena mea, Dreamcatcher

si poate si amicului Dante, mare pasionat de muzica!

21 Comments »

  1. huh, e greu de răspuns la leapşa asta tre’ să mă gândesc puţin, am foarte multe melodii care nu îmi lipsesc din playlist niciodată. am să îţi răspund mâine, i’ll sleep on it

    Comment by dante — August 25, 2007 @ 8:09 pm

  2. lol. si eu care speram sa nu fiu prinsa in joc :-“

    Comment by dreamcatcher — August 25, 2007 @ 8:24 pm

  3. Bineinteles ca maine ma asteptam sa raspundeti, nu acum, dragii mei prieteni! Important este ca jocul sa mearga mai departe.

    Comment by mariabarbu — August 25, 2007 @ 8:33 pm

  4. […] Am primit o leapşa muzicală de la Maria Barbu în care trebuie să aleg 5 melodii nelipsite din playlistul meu. Foarte greu de ales doar 5 […]

    Pingback by Tag muzical « 7păcate — August 26, 2007 @ 7:27 am

  5. ambele melodii de la Kaiser Chiefs sunt frumoase, Chicane am mai ascultat şi îmi plac … poate îmi reîmprospătezi şi mie memoria: cum se numeşte ultimul single, cel de pe MTV ?

    Comment by dante — August 26, 2007 @ 10:02 am

  6. Behind the Sun, cred

    Comment by mariabarbu — August 26, 2007 @ 10:19 am

  7. ultimul single? whaaat? si eu n-am vazut? :-W

    Comment by dreamcatcher — August 26, 2007 @ 11:58 am

  8. Tu stii ca eu sunt mai mult o “trairista” a muzicii, decat genul care catalogheaza albumele! Sorry!

    Comment by mariabarbu — August 26, 2007 @ 12:35 pm

  9. era vorba de tomorrow 🙂

    Comment by dante — August 26, 2007 @ 12:49 pm

  10. come tomorrow – my mistake

    Comment by dante — August 26, 2007 @ 12:52 pm

  11. ms ms ms

    Comment by dreamcatcher — August 26, 2007 @ 1:13 pm

  12. Merciiiiiiiiii 😀 puup

    Comment by Pyuric — August 26, 2007 @ 8:52 pm

  13. Si eu te pupic muuuuult! Am primit cu mare placere tagul de la tine, tocmai pt ca era de la tine, zau!

    Comment by mariabarbu — August 26, 2007 @ 9:28 pm

  14. Ma bucur sa aud asta, chiar nu ma asteptam… ;;) flattering. :*

    Comment by Pyuric — August 27, 2007 @ 10:43 pm

  15. In ultima vreme ascult foarte mult ce e comercial, in general “manele americane”, si detest asta.

    Comment by c|neva — August 28, 2007 @ 7:51 pm

  16. A, nu, Florin, please not! Nu manele, nici macar americane, pt ca iti ritmeaza distorsionat mintea!

    Comment by mariabarbu — August 28, 2007 @ 8:07 pm

  17. Macar nu le canta tiganii nostrii ci negrii lor…btw am mai scris posturi, te rog sa raspunzi la ele ca ma intereseaza mai mult decat asta.

    Comment by c|neva — August 28, 2007 @ 8:11 pm

  18. Bine, ma duc sa citesc. Uffff. Nu stiu ce mai vrei de la mine? Sa iti raspund aici, sau sa citesc la tine, rautate!

    Comment by mariabarbu — August 28, 2007 @ 8:28 pm

  19. Uita-te mai bine la ce ti-am raspuns deja, istetul meu prieten!

    Comment by mariabarbu — August 28, 2007 @ 8:35 pm

  20. Nu ma refeream la posturile mele…am gresit..ma refeream la comenturile care le-am lasat la tine pe blog. La ele sa-mi raspunzi.

    Comment by c|neva — August 28, 2007 @ 8:36 pm

  21. Bine ca ai vazut!

    Comment by mariabarbu — August 28, 2007 @ 8:41 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

