MariaBarbu Blog – IDEAL şi CREAŢIE

June 7, 2007

FUNDATIA NOUA ROMANIE reloaded

Filed under: Uncategorized — Maria Barbu @ 5:26 pm

Nu ştiu ce naiba să fac! Să reanim Fundaţia Noua Românie sau sa fac totuşi un institut de leadership? Sau să le combin, schimbând ceva în statutul Fundaţiei, astfel încât să suporte şi un asemenea institut?

Asta înseamnă că Fundaţia se va ocupa nu doar cu acţiuni culturale şi promovarea valorilor româneşti, şi nu se va mai adresa “doar” românilor de pretutindeni, ci poate să aibă ca scop refacerea elitei politice româneşti, “crearea” de noi lideri şi chiar formarea de formatori de lideri, capabili să înţeleagă şi să susţină interesele româneşti, în condiţiile actuale, în care România este deja membră a Uniunii Europene, iar formularea identitară a devenit unul dintre cele mai importante demersuri culturale şi politice.

Site-ul vechi al Fundaţiei www.nouaromanie.ro – este deja depăşit şi trebuie reactualizat şi ca design şi ca substanţă, conţinut, idei, etc.

Să îmi adopt propria Fundaţie şi să am grijă de ea? Oh, my God!

Am nevoie de colaboratori pricepuţi şi, desigur, de prieteni care să mă susţină.

Aştept oferte tentante, de la oameni inteligenţi şi entuziaşti.

Deja am câteva, de la bloggeri super tari. Aştept şi de la alţii ceva sugestii!

8 Comments »

  1. M-am uitat pe site, chiar că trebuie schimbat… Nu pot să spun decât să începi cu structura acestuia, să fie optimizat pentru Firefox, dar şi să nu consume prea multe resurse (cum mi s-a întâmplat)…

    În rest, mi se pare o iniţiativă binevenită, o redescoperire a comorii strămoşilor noştri, de care mulţi nici nu sunt conştienţi. Ai putea face un site interactiv, astfel încât să afli direct de la sursă cam ce îi interesează pe vizitatori să vadă, să afle… Culorile trebuie să fie armonioase, căci prea multe contraste pot provoca dureri oculare… Sunt cât se poate de sincer…

    Cât despre colaborare, nu ştiu ce să zic… Ai putea să mă lămureşti cum stă treaba mai precis, că nu am înţeles prea bine şi nu vreau să mă arunc undeva fără să cunosc dinainte detaliile. Ai e-mail-ul meu, putem vorbi pe privat, dacă doreşti.

    Comment by eXstatic — June 7, 2007 @ 10:17 pm

  2. site-ul fundatiei este greoi si se citeste cu dificultate.
    ar fi ideal sa fie interactiv, ai perfecta dreptate!
    hai sa ne gandim in perioada urmatoare cine ar putea face ceva ca design si, pe urma, dpdv al continutului, eu am niste initiative care trebuie marcate si pe site si in actiunea concreta.
    poate ca ne solidarizam cumva, pentru ca scopul este nobil!

    Comment by poeta1 — June 7, 2007 @ 10:35 pm

  3. Ei bine, subscriu la ideea de schimbare a design-ului care este complet nepotrivita pentru subiectul ales. Voi incerca sa contribui la acest proiect in masura in care imi permite timpul si psihicu (in ultima perioada nu prea sunt in apele mele si asta se cam simte la partea de creativitate). Daca nu gresesc si folosesti Yahoo! Messenger, gasesti id-ul meu pe forum (nu mi se pare ok sa il las pe aici din diferite motive impersonale bineinteles) sau putem conversa pe mail.

    Comment by Aurel Dragut — June 7, 2007 @ 10:38 pm

  4. multumesc, Aurel.

    chiar am nevoie de tine si de felul tau puternic si delicat in acelasi timp. iti trimit pe mail ce ai nevoie ca sa comunicam pe indelete.

    Comment by poeta1 — June 7, 2007 @ 11:08 pm

  5. Ma “uit” la tine si te vad Fericita fara Fundatie, doar cu institutul la care te gandesti.

    Respira adanc, relaxeaza-te, mananca o inghetata si viseaza un pic la viitor…. ai sa vezi ca in viitorul tau acest site, chiar renovat fiind, nu isi prea are locul. Da, tii la el, dar este doar o parte a trecutului tau. Atunci, daca este Trecut, de ce nu il lasi Trecutului ?

    Sa ai grija de tine !

    Comment by Darael — June 7, 2007 @ 11:26 pm

  6. de unde pot lua un banner pt ONG-ul tau?

    Comment by theea — June 7, 2007 @ 11:32 pm

  7. Darael, Fundatia nu este trecutul, ea exista si trebuie utilizata mai bine.
    Sigur ca pt mine este f important acum si Institutul, dar multe dintre demersuri, cum ar fi unele cursuri sau actiuni de popularizare a ceea ce este cu adevarat leadership-ul sau cata nevoie de lideri morali are Romania, se pot face prin Fundatie.
    Site-ul este doar una dintre directii, dar, cred eu, necesara.
    Altfel, daca ma cantonez numai in leadership si numai pe demersuri oficiale, pot sa cad mai usor prada esecului, pt ca se misca f greu asemenea initiative in tara asta a noastra.
    Oricum, multumesc pt mesaj.

    Comment by poeta1 — June 8, 2007 @ 12:23 am

  8. Theea, in cel mai scurt timp iti voi da un mesaj pt a-ti spune de unde poti sa iei un banner cu Fundatia Noua Romanie.

    Ma bucura sincer interesul tau.

    Comment by poeta1 — June 8, 2007 @ 12:25 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

